Dames,
Weet niet of jullie het je nog kunnen herinneren, maar een paar weken/maanden geleden vertelde ik toch dat Jada zo panisch was van water! Is helemaal over!
Gisteren heeft ze voor de eerste keer met bandjes alleen (zonder vasthouden) gezwommen en zelf ook in het water gesprongen zonder dat ik haar hoef op te vangen! Echt super, ze werd toen helaas zo enthausiast dat ze na de lunch toen ze haar bandjes af had dacht dat ze het nog wel kon doen zonder, toen heb ik haar naar een seconden onder water te zijn geweest haar d’r uit gevist en gezegd dat ze toch maar beter haar bandjes aan kon doen, daar was ze het wel mee eens hihihih Echt super trots natuurlijk!
Springen en zwemmen met bandjes
Wat super dat ze helemaal over haar angst heen is. Daar kun je zeker trots op zijn. Nu weet je dus meteen hoe je haar meer aandacht kan geven, zoals je vroeg in je andere topic. Lekker vaak met haar gaan zwemmen Hier ook een echte waterrat die alles doet in het water. Maar ja ik zwem sinds Tim 4 maanden is iedere week met hem. Dus hij is het ook al vroeg gewent.
Groetjes,
Sandra
Tja hier is het jammer, zwemmen is wel erg seizoensgebonden. Ik zwom heel veel toen Jada baby was, geboren in Maart (maart tot mei is zwemtijd en van Augustus tot December) Dus dat is moeilijk, hier geen overdekte baden helaas! De winter hier (mei tot Juli) is te koud! (vaak word er dan ook onderhoud gedaan aan de zwembaden, (Van December tot Februari) regentijd, niet ideaal met de regen ( helaas geen miezerregen zoals in NL) maar flinke plensbuien te gaan zwemmen! Dus zeg maar doorzetten is daarmee heel moeilijk!
Daar had ik niet aan gedacht, maar dat is dan idd geen optie. Wel erg jammer, nu Jada het zwemmen zo leuk vind.
Groetjes,
Sandra
goed zeg !!!
trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder