Ik heb nog geen doorverwijzing voor een heupecho, ze wilde er de volgende keer nog even bijkomen als ik een afspraak met de wijkverpleegkundige heb, om er nog een keertje naar te kijken. Ik ga denk ik evengoed vragen of ik op de echo mag, want bij mijn neefje zijn ze er pas op 10-jarige leeftijd achtergekomen, geopereerd, heel lang herstel en loopt nu nog steeds mank op 34-jarige leeftijd.
Klinkt wel heel lang zo, 8 maanden, vind jij het net zoals Jerta ook meevallen? En je vraagt wel naar ervaringen van anderen over de ontwikkelingen, maar zo te horen, kunnen wij bij jou terecht met onze vragen. Volgens mij ontwikkelt Fajah zich toch hartstikke goed zo! Heb je het hele proces van rollen gemist bij haar, want dat lijkt me in een spreidbroekje (weet eigenlijk niet eens hoe dat eruit ziet, maar ik zie een soort harnasje voor me waardoor de beentjes in kikkerhouding liggen) ook niet te doen? Raar dan hoor, dat is altijd zo’n pittig gezicht bij die kleintjes. Vervoeren in een kinderwagen of buggy is geen probleem dan? Vervelend dat het niet in een maxicosi kan, die zal je dan ook weinig gebruikt hebben, want die gebruik je toch tot iets van 9 maanden?
Hebben ze bij Tymon ook al afwijking gezien, Jerta, of denk je dat omdat het kennelijk in de familie zit?