Dank allemaal! Ik denk dat het idd eerst maar de kleutergym gaat worden, zag dat ze dat hier op de woensdagmiddag hebben maar idd pas vanaf 4 jaar, dus na de zomervakantie… Ben er wat actiever naar op zoek omdat Jasper overgewicht heeft en ik daar actief iets aan wil doen. Maar ik heb bedacht dat een jaarabbonnement op ballorig (indoor speel en klimparadijs) ook een prima manier is om veel te bewegen. Mama ging vandaag mee en dat is pure topsport
! Jasper is totaal geen stilzitter, dus eigenlijk krijgt ie zn beweging wel, maar met de berichten rondom zn overgewicht wilde ik hem wat eerder op sport zien te krijgen. Maar jullie hebben gelijk, de veranderingen rondom BSO, basisschool e.d. zijn ook al heel veel en dan ook nog sport erbij… Was een beetje geschrokken, maar moet me er misschien ook niet al te druk om maken, hij vliegt straks wel de lucht en dan zal het ook wel weer wat bijtrekken. Ga nog met hem naar een dietiste, in elk geval wat meer info over voeding, calorieen, alternatieven enzo dus al met al zal het wel goed komen. In elk geval een super actief weekeind achter de rug dus ik doe vreselijk mn best (ook goed voor mn eigen conditie!) Merk dat het allemaal ook alweer een stuk makkelijker is met Lisa dus kom de deur een stuk makkelijker uit en het mooie weer helpt ook enorm! Bedankt voor het meedenken ![]()
Groetjes Carolien.