Spongetje bij 9 weken?

hallo allemaal,

lieke sliep bij 5 weken al de nachten door! Gaat om 20.00-20.30 naar bed om 23.00 wakker maken voor de fles en slaapt vervolgens tot 7.00-7.30 uur

nu is ze vannacht ieder uur zowat wakker geweest.
overdag is ze ongeveer na de voeding een uur en kwartier wakker. lang genoeg lijkt me?

kan dit een sprongetje zijn omdat ze vannacht zo slecht sliep?

groetjes Gytha

Hallo Gytha,
Volgens mij kan het best een sprongetje zijn, maar het kan ook een keer voorkomen natuurlijk dat je kindje een keer wakker wordt in de nacht en soms ook wel elk uur. Demi die heeft dat nu nog af en toe wel dat ze wakker wordt en 3 dagen geleden ook elk uur. Vervelend is dat he ?
Maar een sprongetje kan inderdaad en gaat ook weer over, en als die voorbij is dan kunnen ze weer iets nieuws.

Wel lekker dat ze al zo snel doorsliep zeg !
Ja en overdag een uur en een kwartier wakker is zeker lang genoeg ,maar ja als ze niet moe is …! Ik ben ook iemand van regelmaat en op tijd naar bed.
Hoop dat ze het vannacht beter doet en anders moet je denken “ook dit sprongetje gaat weer voorbij”.
Suc6
Natasja

hoi natasja

gelukkig,
Ze is echt aan het ontwikkelen ze begint dingen te pakken en overal tegen aan te
slaan. ook is ze haar voetjes aan het bewonderen. dus het lijkt op een sprongetje.
ook wij houden de regelmaat erin. gisteren was ze de hele dag al wat onrustig voornamelijk ook in haar slaap. vandaag niet slaapt weer heerlijk vandaag. hopelijk is haar ontdekkingsreis even ten einde (hahahah) en slaapt ze weer lekker vannacht.

groetjes gytha

Hoi Gytha,

ik heb even voor je in mijn oei ik groei boek gekeken want ik wist die sprongetjes niet meer precies. De eerste is met 5 weken en duurt ong. een week en de tweede is met 8 weken en duurt ong. 2 weken (boek geeft aan van 7,5-9,5 week), wel moet je rekenen of Lieke te vroeg/op tijd/te laat geboren is, deze dagen/weken moet je er resp. bijtellen of aftrekken.

Groetjes,
Inge

bedankt Inge

lieke is op de uitgerekende datum geboren. en is vanddag precies 9 weken.
dus het zou het sprongetje kunnen zijn Inge.

hopen daar maar op

bedankt groetjes Gytha