SPOED: angina besmettelijk?

Ik heb sinds vanmorgen keelpijn en nu komen er witte puntjes in mijn keel. Geen twijfel: angina.

Is dit besmettelijk voor Demi?

Saskia

Geen idee. Even een telefoontje naar je huisarts plegen morgen en anders even googelen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zo ver ik weet kan het besmettelijk zijn, Alleen weet ik niet in welke gradatie het besmettelijk is. Dus hoe erg het is. Maar inderdaad even de ha bellen of googelen. Ik kreeg ab ervoor omdat Morgan nog zo klein was toen.

Groetjes,

Michèle

blond vraagje Wat is angina

Saskia volgens mij is het digitaal ook besmettelijk want ik loop ook met een dikke keel nu.

@ Mamma Danique. Das een zware keel onsteking

Groetjes,

Michèle

Sorry Michèle,
Veel water/thee drinken en hopen dat het niet doorzet.

Ik had al gegoogeld maar ik ben daar niet zo’n ster in vandaar dat ik het ook aan jullie vroeg.

Ik heb gebeld en het is wel degelijk besmettelijk (vooral voor pasgeboren baby’s), alleen wanneer de symptomen zichtbaar worden kan het al te laat zijn. Je bent het besmettelijkst voordat je keel pijn gaat doen en voordat de witte puntjes zichtbaar worden. Helaas!

Gelukkig merk ik aan Demi niks. Hij is net zo vrolijk als altijd. Ik denk dat we geluk hebben gehad, want als die kleine net zo’n keelpijn zou krijgen als mama had… net messteken in je keel!

Groetjes
Saskia

Ik doe me best. Ik had eigenlijk thuis willen blijven maar ja einde van de maand dus dan moet ik er gewoon zijn.

Groetjes,

Michèle

Vervelend dat jullie beide zo’n keelpijn hebben.

Hoe gaat het nu met jullie?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat lief dat je dat vraagt!
Bij mij was mijn keelpijn maandag al minder gelukkig. Nog wat gevoelig maar niet bijzonder. En ik weet zeker dat ik Demi niet heb aangestoken: wat een vrolijk ventje, heerlijk!

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met jou is gegaan, Michèle? Heeft de keelpijn nog doorgezet?

Saskia

Lief dat jullie het vragen. Nee gelukkig niet. Hij is nog wat rauw maar de zwelling is er bijna uit gelukkig. Al klonk ik vanmorgen volgens Mervin wel heel sexy

Fijn dat jou keel ook weer beterder (lekker woord he) is. Want zo’n keelontsteking is niks. Begin dit jaar heb ik er van de ha een abkuur voor gekregen maar toen kon ik niet eens meer slikken.

Groetjes,

Michèle