Volgend jaar gaat mijn spiraal eruit! Eerst laat ik wel mijzelf even nakijken bij de gynacoloog ivm vorige keizersnee waar ik een flinke ontsteking aan gehad had. Wil zeker weten dat het goed geheeld is. Wil eerst zeker weten of mijn baarmoeder het ook gaat houden. Op internet lees ik dat als je een keizersnee gehad hebt dat de kans 50 keer zo groot is dat je baarmoeder kan scheuren op de plaats van vorige keizersnee. Dat is een van mijn nachtmerrie s natuurlijk. Hoop dat de gynacoloog mij weet te overtuigen dat het allemaal goed gaat komen. Vind het toch wel een beetje eng en ben een beetje bang! Aangezien mijn vorige bevalling een hel is geweest.(72uur vliezen gebroken, flinke koorts, stuitbevalling geprobeerd en na 8 cm ontsluiting spoedkeizersnee, ontstoken keizersnee en een week appart gelegen van Nina die een maand te vroeg was. Heb hier denk ik een beetje een deuk aan overgehouden omdat ik mij dat allemaal anders voorgesteld had.
Toch zouden we na vaak praten graag nog een kindje willen. We hebben het er al zo vaak over gehad. Dit bovenstaande verhaal heeft me steeds tegengehouden maar toch denk ik dat ik er klaar voor ben maar vind het wel een beetje enggroetjes chantal
Chantal