Fijn hoor, opa’s en oma’s…Opa heeft Ian van de week geleerd hoe je pfffffff moet zeggen met je mond vol!!! Grappig natuurlijk, (voor hen…) maareh, het geeft wat rommel he?! Kom ik leuk met mijn pedagogisch verantwoorde “negeren”… komt John thuis, en gaat er hartelijk om zitten lachen, en doet ook meteen maar even vrolijk mee…Tja, natuurlijk moet ik er ook om lachen…tuurlijk!!! maareh, stiekum in mezelf dan…hihi… Maargoed, hier zijn we, vrees ik dus nog wel even zoet mee,…pffffff!!!
SPFGPFFFFFFF(splash!)
Hahahahahahaha…Sorry hoor, maar ik zie het helemaal voor me !
Stephan heeft het ook een tijdje gedaan, nu gelukkig niet meer (ff “afkloppen”).
Succes ermee! Hahaha.
Liefs, Bianca
vanavond dan maar geen spinazie als ik het zo lees… ja opa’s en oma"s kunnen er af en toe wat van
Kussies
ja bv leren hoe je iemand met een hamer moet slaan op zijn tenen, heel leuk als je schoen aan hebt, maar met bloten voeten komt het toch erg hard aan, ( is wel een plasic hamer maar goed) en ook snappen ze niet echt dat je er dan niet meer op iemands vinger mee mag slaan… jaaaa van opa’s en oma’s moet het het echt hebben!!!
Tries
Ja inderdaad, daar moet je het van hebben.
Maar ze worden wel terug gepakt hoor! Toen Lucas van de week een aap op de tv zag wees hij ernaar en zei… OPA!!!
Hahahahaha, net goed opa.
Groetjes Miriam
Hahahaha Mirjam, zei die dat echt? Hihihihi, eigen schuld ja. Corrine, onze Lucas deed dat ook ja. Fijn… Hahaha. Maar het hield toch eens op hoor, zomaar in een keer. Veronica deed juist ALTIJD haar schaaltje snel ondersteboven op dr koppie zetten. ARGH, das ook niet leuk hoor! Ik heb er echt veel fotootjes van. Dat doet Lucas gelukkig haast nooit.
Dus tja… hihihihi dat houd je voorlopig nog wel…
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo