hi hi
Wat spelen jullie zo allemaal met jullie kleintje.
Doe de meest gekke dingen hoor, me verstoppen en kiekeboe blijft toch het leukste spelletje en ik pak je vind Boris ook geweldig. Hij heeft ook allemaal speelgoed hier maar hij wil toch ge entertaint worden, als ik hele middag speel met hem vind ik het af en toe lastig om nog nieuwe dingen te verzinnen. Wat doen jullie los van met speelgoed spelen? Welke woordjes leren jullie nu en gebaren?
Spelletjes voor bijna peuter van 1 jaar
lollies je hoeft niet de hele middag met je kind in de weer te zijn
je zoon is n og een baby hoor vanaf 1.5 jaar is het druemes
Hoi,
Als je wilt dat ie ook met ander speelgoed speelt dan alleen met het speelgoed mama. Moet je hem dwingen zelf te spelen door hem ook een keer niet te entertainen.
Ik speelde altijd max een uurtje s’morgens en s’middags met mijn dochter. Daar tussen sliep ze of liet ik haar alleen spelen. Wel bleef ik kontact met haar houden door af en toe kiekeboe te zeggen of ik ga je pakken of zo en masseerde haar ook sávonds Ook met aankleden en zo speelde ik wel. Maar echt entertainen deed ik vooral niet langer dan max een uur echt intensief zeg maar. Onze dochter kan nu heel goed een tijdje zelf spelen en dat is wel zo prettig als enigs kind ( helaas).
Kindjes hoef je niet alle uren van de dag bezig te houden.
En gebaren ik verzon gebaren voor eten drinken aankleden horen kijken en pakken de basis dingen.
groetjes
lon106