hahaha een dikke jongen,
nee das een heel dik zitkussen, zo groot dat een volwassene er nog confortabel op kan zitten! Heerlijk lijkt me dat!
Spelen op de bank
Zo’n groot kussen voor op de grond, je ziet ze veel bij strandtenten in de zomer. Kan je ( ook als volwassene) lekker op zitten/ in ploffen
Dat is een soort heel groot kussen van een stof die je af kunt nemen, beetje stug spul en daar zitten van die kleine bolletjes in, waardoor je em als stoel kunt neerzetten, of er lekker in kunt liggen. Wij hadden er ook 1, maar de poes had er een paar op gezeken, dus toen toch maar bij het grofvuil gezet…
Kan me voorstellen dat het voor die kleintjes lekker klimmen is!
liefs
Oh ja ik weet het al. Nou geen ruimte voor enne volgens mij zijn die knap aan de prijs ook he??? Morgan klimt wel geregeld op pappa dat weer wel, maar das geen fatboy
Groetjes,
Michèle
Nou, wij hebben die van ons in het kerstpakket van mijn vriend gekregen vorig jaar, dus ik weet niet wat ze kosten…
Hahaha ja de slimman hebben we hier ook, met een fatgirl, hihihi! Misschien wel eens tuk goedkoper dan die fatboy van stof, maar niet zo onbreekbaar helaas…
Kun je die de hoes daarvan niet uitwassen? Anders ga ik eens op MP kijken, want nieuw zijn ze wel heel duur weet ik… Ik wou hem al heel lang, maar de prijs hield me altijd tegen… stom zeg, dat je dat voor je kind dan ineens wel eventueel over hebt…
Nou ja volgens mij wat ik al zei nemen ze ook ruimte in beslag dus we houden het wel bij slimman, enne die van mij breekt niet zo snel hoor
Groetjes,
Michèle