hallo dames,
hier vanaf vanmorgen iets heel vreemds aan de hand. hij werd om 8 uur wakker en ik legde hem pas om 8.45 op bed omdat hij er moe uit zag. hij heeft wel tot 10 uur liggen krijsen. toen maar uit bed gehaald wat ik normaal nooit doe, even gespeeld daarna om 10.15 weer op bed gelegd en viel toen in slaap. ok dacht ik kennelijk was hij nog niet zo moe. nu ligt hij sinds 13.00 uur in bed te spelen! dat is al een ander half uur lang! dus hij was om 11.00 uur wakker en ik heb hem om 1 uur op bed gelegd maar hij huilt niet en speelt alleen maar…gilt zo een beetje heen en weer en loopt te kruipen in bed…volgens mij is hij doodmoe en normaal slaapt hij zo een 4x op een dag. ik snap niet hoe dit komt en weet ook niet of ik hem uit bed moet halen of niet maar hij huilt niet…weet iemand raad? wat zal ik doen, gewoon in bed laten liggen maar dan komt zo de volgende voeding of gewoon eruit halen en even spelen nog? ik pak ook even mijn oei ik groei boek erbij want weet eigenlijk niet of er een sprong is rond deze tijd…