Spelen in bed!

meiden,

Lieke slaapt nog 2x
Smorgen’s heeft ze dit echt nodig en slaapt ook van 10.-tot half 12
Smiddag’s sliep ze altijd van 14.00 tot 15.30
Ze is om 14.00 ook moe maar als ik ze in bed leg lijkt wel of ze weer op leeft.
Ze gaat dan namelijk nog een half uur zitten spelen of lekker liggen gillen.
Uiteindelijk valt ze wel in slaap maar pas na 30 tot 45 min. Ik kan ze ook nog niet de hele middag ophouden want daar wordt ze ook niet gezelliger van.
Heb haar knuffels al uit bed gahaald maar dan gaat ze gewoon met haar lakentje of slaapzakje zitten spelen hahahahahahahahah
Als ik naar haar toe ga en zeg dat ze moet gaan slapen lacht ze me gewoon toe hahah en speelt vrolijk verder.

Iemand tips! Of zou de middag slaap eraf kunnen?? Geloof niet dat ze dat vol houdt.

groetjes GYtha

Hoi,

Is het erg dat ze speelt in d’r bed. Ik bedoel is ze na het slapen nog moe of gewoon vrolijk.

Of probeer haar s’morgens wat minder lang te laten slapen. ik zou de middag slaap nog niet eraf halen. meestal hebben ze die het langst.

Groetjes

lon106

heel herkenbaar. Lekker laten spelen en ze valt toch in slaap. Misschien smiddags wat later op bed.
Bij puck heeft deze periode wel even geduurd. Nu kan ze sinds een paar weken pas met 1 keer slapen.
Ik zou zeggen, niet naar haar toe gaan en dit ook zeggen en lekker laten spelen want ze valt in slaap. En toch wat later naar bed (2e slaapje)

Succes!!

loes

Anna speelt ook vaak in haar bedje! Vind ik geen probleem, rust ze toch nog een beetje uit!

Hoi Gytha
Jouw dochter scheeld zich niet echt veel met Nina kwa leeftijd. Nina slaapt nu sinds een tijdje maar 1 keer per dag maar wel 3 tot 4 uur achtermekaar. Op een gegeven moment kon ik nina ook geen tweede keer meer terug leggen.Meestal van ongeveer 11.00 tot 14.00uurslaapt ze. Het spelen in bed doet Nina ook . Op de camera zie ik dan dat ze al spelend in slaap valt. Bovendien in bed is het ook voor je dochter een rustmoment ook al slaapt ze niet. Maar ja, slapen kan je toch niet dwingen. Nina speelt ook met de slaapzak en haar hydrofiele luier en vertelt hele verhalen… Nu heeft ze 1 knuffel in bed waar ze echt mee knuffeld. Echt super om te zien ik denk dat dat haar vaste knuffel wordt. Toen Nina nog twee keer sliep had ik ook dezelfde tijden als jij. Het gaat prima zo alleen geef ik haar nu de broodmaaltijd voor ze gaat slapen en als ze wakker wordt de fruithap. groetjes chantal

Chantal

Ruben speelde ook altijd in zijn bedje,
ik vond dat geen probleem.
de ene keer viel hij in slaap de andere keer bleef hij spelen.

Maar toch rusten die kleintjes zo wel uit,
ze zijn even alleen, en kunnen zo even de indrukken van de ochtend verwerken.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Bedankt voor jullie reacties!
Laat haar dus maar lekker spelen maar soms komt ze niet uitgerust uit bed.
Ja kan ik dus ook niks aan doen dan gaat ze er savond’s maar eerser in.

Alle friemeldingetjes die in bed liggen speelt ze mee maar we laten haar maar lekker doen.
Hopelijk kan er snel een slaapje af dat zou fijn zijn!

groetjes GYtha

Misschien kun je iets minder knuffels/speeltjes in bed doen. Anna heeft twee grote knuffels en een kleintje. Haar tutje is standaard, daar slaapt ze altijd mee! Af en toe spelen met de andere knuffels vind ik niet erg.

judith,

ze heeft maar 1 knuffel in bed een nijntje en tutlapje.
Maar de lakentjes en dekentjes zijn veel interesanter

groetjes gytha