Speentje van fles

hallo iedereen,

lieke viel met de s speen in slaap heb toen met 123 speen geprobeert maar deze zoog ze dubbel waardoor er niks uitkwam. nu de m speen maar nu is de fles zo leeg en heeft ze naderhand nog zuigbehoefte.
ik gebruik difrax flessen.

met de s peen deed ze een half uur tot 3 kwartier over haar fles en moest ik ze steeds wakker maken en met de m speen heeft ze de fles in 15 min leeg.

wat zouden jullie doen de s speen of toch met de m speen blijven geven???
(lieke krijgt comfort voeding dus die is dikker)

je zou ook een andere soort kunnen gebruiken ik heb in het begin ook lopen hannnessen en kwam uit bij difrax met een 2 speen hij zou 4 mogen maar die loopt te snel leeg dus laten we het bij 2

hoi,
Ik zou gewoon de m-speen aanhouden. Wij gebruiken ook difrax en Daniel heeft zijn fles ook binnen 10-15 min. leeg en als hij dan nog zuigbehoeftes heeft geef ik hem de speen. Bij ons werkt het niet als ik hem de hele tijd wakker moet maken.
Ook zou je misschien de s-speen iets losser draaien waardoor het misschien iets sneller gaat.
Succes ermee.
Groetjes natascha

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi Lieke,

ik heb met de S spenen van Difrax ook gruwelijk lopen kloten. Die je nl. bij de fles krijgt, gaan veel sneller dan die je los bijkoopt. Ik heb er ong. 6 geprobeerd (dezelfde spenen S dus hè) en de drinktijd varieerde van 10-30 min.
Dus ofwel een nieuwe fles kopen, of een S speen uitkoken met een stopnaald erin, dan loopt hij wat sneller door.
De M is bij ons ook te groot, die gebruik ik voor de papfles met Nutrix en dat gaat prima.

Succes!
Inge