Ik heb sowieso al ongeveer alle merken geprobeerd. de enige die nog wel wilde was die van nuby.
maar vandaag lijkt Floor t ineens he-le-maal door te hebben. ze pakt m!! hoera,
vanmiddag zelfs met speen in slaap gevallen in de box. Wat fijn voor die kleine meid!
of t toeval is of niet weet ik niet maar onze Isabel ligt nu voor t eerst in bed zonder spenen.
Anne, bedankt voor je berichtje! Ik begon behoorlijke te balen van de grote overbite die isabel heeft, en vond echt dat ze van dr speen af moest. dus al een tijdje op voorbereid, van nog even en dan gaan ze weg!
Vandaag zat ik te praten met haar op de bank. Ik vroeg of ze t leuk zou vinden om een mooie nieuwe knuffel te krijgen. (ze is gek op knuffelbeesten!) Ze antwoordde natuurlijk driftig van ja. Waarop ik zei dat ze de allermooiste knuffel mocht hebben die ze kon vinden, als ze haar spenen maar bij de mevr van de winkel maar weg zou gooien.
Zo gezegd zo gedaan. t ging net zo makkelijk en eenvoudig. Ze heeft een hele mooie grote pony uitgezocht en ligt nu in bed. Ik ben héééél benieuwd!
Ik zal t stoppen van Isabel even bij de juiste topic plaatsen wie weet zijn er bij de juiste leeftijd meer die mee willen kletsen!
Gewijzigd door - isabelenfloor op 02 Jan 2010 19:54:12