Speen

hoi mijn zoontje is nu 7 weken oud en als hij voeding heeft gehad overdag dan lijkt er wel op dat hij niet verzaadigd is en heeft heel veel zuigbehoeftes en slapen gaat ook al niet over dag hij krijgt genoeg voeding en heb al geprobeert voeding voor hongerige baby’s maar daar had hij moeite met ontlasting en nu gebruik ik weer comfort iemand een tip en naar de voeding wil hij dus gelijk de speen en zodra dat ding er weer uitfloept dan is het weer huilen wat kan ik er aan doen?

groetjes linda

l.bastiaannet

Ik heb er geen ervaring mee. Maar wat ik wel weet is dat ze wel moeten leren een speen vast te houden, dus als je de speen wel blijft aanhouden, moet je toch een beetje geduld hebben. Verder weet ik het niet.
Succes.

Groetjes Wiets

Lijkt inderdaad dathij zuig behoefde heeft
Even zijn speen goed vast houden tot hij er goed grip op heeft
Moeten ze ook leren
succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Onze dochter van 4 weken heeft hetzelfde. Ben ook overstapt op Forte. Dit lijkt wel iets te helpen, alhoewel ze vandaag weer heel jengelig is en de hele dag de speen wil. Ze krijgt nu wel dikkere ontlasting, dus ik hoop niet dat daar last van krijgt. Ze drinkt haar flesjes vrij snel leeg, zodat ze nog veel zuigbehoefte heeft. Ze heeft al de speen met het kleinste gaatje, dus een kleinere speen zodat ze meer moeite moet doen met zuigen is geen optie.
Ik kreeg de tip om een spuugdoekje door de ring van de speen (je met dan wel een speen met een grote ring eraan hebben) te doen, dan blijft de speen beter op de plek. Ik probeer dit doekje dan altijd ergens een beetje klem tussen te drukken zodat deze in haar mond blijft. Als ze heel wild is werkt dit vaak niet omdat ze om zich heen slaat en de speen uit haar mond vliegt. Ze valt ook regelmatig met de speen in in slaap, bijvoorbeeld in de kinderwagen.

Tja, gewoon toch telkens de speen weer geven. Waar ligt je baby te slaepn? in een eigen kamertje, of overdag in de kinderwagen of wieg in de woonkamer?