Speen fles vacuum zuigen

Hoi mama’s,

Mijn dochter heeft altijd uit een Dr Browns fles gedronken met brede hals. Hierin zit zo’n systeempje dat krampjes voorkomt en werkte prima! Nu zijn alleen die speentjes zo moeilijk te krijgen hier. Ze verkopen ze alleen bij Prenatal en Etos, of anders via internet te bestellen. Bij etos hebben ze hier alleen de spenen voor standaard fles en dus niet de brede hals en de prenatal zit hier 20 km vandaan, daar rijd je voor een speentje ook niet even naartoe. Heb ze dus altijd via internet besteld. Kosten zo’n 6 euro + verzendkosten 4 euro is 10 euro voor 3 speentjes. Ook moet je er dan weer een paar dagen op wachten etc, dus dit keer dacht ik: Ze is nu meer dan 9 maanden, voor die krampen hoef ik het niet meer te doen en het is zo’n gedoe, ik koop gewoon een andere fles. Heeft m ook niet zo lang meer nodig hoop ik dus hop. Ik een avent fles brede hals gekocht. Nu is het probleem dat ze die meteen vacuum trekt! Hoe kan dit??? Heb dit met de DR. Brown fles nog nooit gehad. Wat doe ik verkeerd? Dit is echt geen doen zo.

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het kan evt zo zijn dat je de fles te strak dicht draaid.
Kan me dat nog herinneren van mees toen.
Bij de volgende fles gewoon ff proberen, anders zou ik het niet weten.

Gr Patries

dat ga ik dan idd s proberen. Bedankt voor de tip! Draai m inderdaad altijd best strak dicht, omdat ik anders bang ben dat ie gaat lekken. Wist niet dat dat daar invloed op kon hebben.

mama1980

Ook mijn eerste gedachte de dop zit er te strak op. Als ik dat met die van ons doe dan kan hij dat ook doen.

Denk inderdaad dat je er al bent dan meid .
Ben benieuwd of het werkt voor je.

Gr Patries

ja hier draai ik 's avonds de papfles altijd bijna los anders krijgt hij er ook bijna niks uit. Heb er met de Difrax S-fles geen last van, maar die is te klein voor de papfles, dus heb dan de Dodie fles.

22-12-2009 colin geboren

dicht draaien die avent fles, en dan weer even een minimaaaaal slagje weer open
en dan gaathet super

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Nou idd, het werkt. Thanx allemaal!

mama1980