Speen afleren in stapjes

quote:
Ik vind het al heel dom staan als een kind van 4-5 zo over straat loopt,

Vreselijk inderdaad, kleuters met spenen in de supermarkt! Ik snap dat echt niet!

Onze meiden moesten vanaf ongeveer hun eerste verjaardag hun speen in bed laten. Als ze eens ziek waren dan maakte ik een uitzondering en dan mochten ze hem beneden als ze op de bank uit lagen te zieken, maar verder alleen maar in bed!

En ze waren respectievelijk net 3 en bijna 3 toen ik ze van de speen af kreeg. Tjoepa, weg met die dingen. Nergens voor nodig.

Groetekes, Sje

Er word ook wel veel de nadruk gelegd op het 14jr… Zegt genoeg denk ik! Ik begin het aardig te snappen geloof ik!

Dochterlief hier heeft geen speen… die duimt wel om in slaap te vallen, maar ligt niet de hele nacht met de duim in de mond. Ons ventje heeft wel eens speen, en vraagt er ook om als hij in bed ligt. Hij heeft de speen dan wel alleen in bed, en met zijn anderhalf jaar laten we dat lekker nog even zo!

Groetjes Manderijn.

Ik snap dat het voor sommige niet te geloven is, maar het is toch echt zo.
Hij doet dit alleen thuis en er heeft dus verder niemand last van.
En waarom zou ik hierover iemand “in de maling” nemen???

@Anita, we schreven het omdat het toch wel een erg uitzonderlijke situatie is. Wij hebben vaak dat mensen onzinnige dingen schrijven op het forum, van die nep-reacties en we dachten denk ik allemaal dat dit er weer eentje was? Jouw zoon heeft dus echt nog een speen? Tja, het is toch wel erg oud vind ik. Het is wel goed dat niemand dat verder ziet, anders ben ik wel bang dat hij ermee gepest zal worden? Ik heb het verder nog nooit gehoord of gezien op die leeftijd?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Als ik een zoon had die op zijn 14e nog een speen had, dan zou ik dat niet op een openbaar forum melden met als gebruikersnaam mijn volledige voor- en achternaam.

Dus als-ie er nog niet mee gepest wordt, dan hoeft dat niet lang meer te duren! Toverwoord: Google!!!

Niet goed over nagedacht als ik heel eerlijk ben.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 04 Apr 2012 11:50:00

ik ken iemand die nog een tut in dr bed had toen ze 11 was en met 12 jaar had ze hem niet meer… het is opzich wel mogenlijk maar ik vind dit dan meer een meidending, jongens zijn wat dat betreft toch heel anders. denk dat zij daar meer schaamte over voelen. vind 14 jaar ook behoorlijk oud… tja het kan maar ook ik heb mn twijfels.

Ik vind het ook wel vreemd dat je je gaat aanmelden op een forum, en dan als eerste gaat posten dat je zoon van 14 nog een speen in bed heeft, en idd wat Sje zegt, openbaar forum, volledige naam en google = vragen om pesterijen!

Heb je ooit zelf wel eens een speen in je mond gedaan, en geprobeerd wat die kleintjes er zo lekker aan vinden? Ik wel, en ik kwam tot de conclusie dat ik dat niet kon voelen, omdat die dingen veeeel te klein zijn voor mijn mond! Dat zal bij een veertienjarige ook zo zijn neem ik aan… Ten minste, voro zover ik weer gaan die van difrax en bibi maar tot 12 maanden…

Groetjes Anouk

quote:
Ik vind het ook wel vreemd dat je je gaat aanmelden op een forum, en dan als eerste gaat posten dat je zoon van 14 nog een speen in bed heeft

En daarom weet ik dus bijna zeker dat we in de maling genomen worden.

Groetekes, Sje

@mamasnoekie, nee tot 18 mnd haha

ennuhh misschien heeft ze wel een valse naam opgegeven, weten wij veel. maar ben het helemaal met sje eens; als dit je echte naam is vraag je echt om problemen voor je kind… houdt zoiets dan ook anoniem!

Sorry, maar ik geloof er echt helemaal niks van dat je zoon van 14 nog een speen heeft. In een berichtje van een paar zinnen geef je wel een paar keer erg nadrukkelijk aan dat hij 14 jr is. Mijns insziens iets te veel om het geloofwaardig te houden.

Daarbij welke jongen van 14 is zo moe als hij uit school komt dat hij om een speen en een knuffeldoekje vraagt. Dat gaat er bij mij echt niet in.

Als ik je berichtje zo lees heeft hij ook tot zijn 8e die speen overal naartoe meegekregen. Ik vind het bij een 4 jarige al een verschrikkelijk gezicht, laat staan bij iemand van 8 jaar. Kinderen kunnen niet eens normaal praten met zo’n speen in. Laatst bij ons in het zwembad een kind van 5 in het water met een speen in. Sorry, maar dat begrijp ik dus echt niet.

Ieder zijn mening, maar bij mij gaat dit verhaal er echt niet in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik snap best dat de meeste mensen het niet geloven, maar hierbij enige uitleg waarom ik dit als eerste bericht heb gepost :
Eerste zat ik op een ander forum, dit forum is offline wegens onderhoud.
Ik gebruik inderdaad niet mijn eigen voornaam maar wel mijn eigen achternaam (deze naam komt namelijk toch heel veel voor hier in Zeeland).
Ik hoop dat deze informatie bij jullie de ongeloof wegneemt.
Ik wil namelijk niet de naam hebben dat ik mensen “in de maling” neem.
Groet, Anita