Speelkleed

Hallo,

Wij hebben een laminaatvloer en een kleine box. Ik wil Iris wel wat vaker helpen met oefenen van rollen enzo, maar ze rolt zo tegen de spijlen van de box of als we het kleed op de grond hebben rolt ze zo op de grond. Wie heeft een goeie tip om meer speelruimte te creeeren en iets dat niet zo duur is???

Hallo,

Wij hadden idd ook een houtenvloer. Ik heb een kleed gekocht en hier met haar op geoefend. Op een “harde” ondergrond gaat het draaien makkelijker.

Succes

Lilypie First Birthday tickers

Zelfde probleem hier. Wij hebben een wollen kleed gekocht bij die ene goedkope Zweedse meubelwinkel (het begint met een I…). Vindt mijn kleine erg prettig, is echt haar speelplek geworden.
Enig nadeel is dat er erg veel stof van het kleed afkomt, maar dat schijn je altijd te hebben met dit soort kleden. Het wordt gelukkig al minder.

Je heb ook van die kinderkarpetten van Disney ofzo. Die zijn laagpolig en geven wel veel grip. En anders misschien het boxkleed op de grond leggen.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Een dekbed of een grote deken, maar over het algemeen blijven ze daar toch niet op hoor

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wij deden een slaapzak op de vloer. Helemaal opengerist. Lekker groot oppervlak en lekker zacht.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat van de slaapzak is een goed idee!!!

@Michelle: had ook niet de bedoeling dat ze er op bleef hahahaha. Wil haar juist stimuleren om verder te komen!

@Natasja: het boxkleed is te klein dus niet echt handig… kan ze nog niet echt verder…

Toen we dit huis kochten dachten we:jaaaa laminaat!!! Handig met kinderen… nu denk ik… vloerbedekking heeft ook zo zijn voordeel! Dan had ik haar zo nu en dan gewoon op de grond kunnen leggen…
Waarschijnlijk is het bij vallen enz. net zo hard als laminaat, maar laminaat voelt zo hard aan!