Speelgoed

Tis mijn vraaguurtje

Ik vraag me af,

Kunnen jullie kindjes bij al hun speelgoed of geven jullie ze 1 ding tegelijk te spelen?

Thoby heeft een aantal bakken met speelgoed waar hij zelf bij kan.
Hij trekt dus ook altijd alles uit zijn bakken en speelt met alles een beetje.

Ik heb een aantal dingen apart staan die ik zo nu en dan tevoorschijn haal zoals bv blokken of kleurdoos.

Ben benieuwd hoe jullie dit doen en het beste vinden.

Groetjes
Margot

Ik vind 1 ding op een dag een beetje weinig. Jack heeft een bak staan met spullen die hij zelf kan pakken. Maar ik wissel ook regelmatig af met speelgoed. Duplo haal ik van boven, dat staat in bakken per thema zeg maar ( dierentuin/trein/speelhuis) en ook dat wisselen we af.
Enne, het is heel normaal op deze leeftijd dat ze kort met verschillende dingen spelen hoor!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nick heeft een speelhoekje. Daar staat 1 mand met al het speelgoed. De wat grotere dingen staan er boven op zoals zijn vliegtuis en Winnie de Poeh honingboom. Op zijn tafeltje staan wat autootjes en op de grond een berg knuffels. Ik heb de lego en een mand met auto’s apart staan. Die geef ik hem af en toe. Maar hij kan tot zover pakken wat hij wil en dat is al erg veel. Ook een paar ballen liggen in een mand. Scheelt ook dat hij veel heeft om te pakken. Want ik kijk wel eens als hij aan het spelen is en dat kan echt van de hak op de tak gaan. Zo speelt hij met de bal en dan zit hij weer met zijn autootjes te spelen. Moet er niet aan denken om de hele tijd maar speelgoed aan te draven…

Er staat ook een loopfietsje in de kamer en een loopauto. Hier dus 1 grote speelkamer maar toch wel netjes hoor

Groetjes Bianca

Dylano kan ook overal bij, behalve bij zijn kleurtjes en verf
Dylano is wel zo dat hij vaak het een terugzet en dan iets anders pakt. Moet je je eigen niet indenken dat hier geen speelgoed op de vloer ligt hoor
Maar als er teveel ligt zeg ik, Dylano ruim je een beetje op en tot op heden doet hij dat nog braaf

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Jada heeft een kast vol speelgoed en een mand, die mand speelt ze eigenlijk altijd mee, af en toe gaan er wat dingen uit en andere dingen in, bijvoorbeeld omdat het gewassen moet worden, kapot is of omdat ik zie dat ze het niet zoveel meer aan vind of nog niets aan vind! eens in de 2 a 3 weken zit er dus weer allemaal “nieuwe” dingen in de mand, omdat ze niet wist dat ze die nog had! hahahah

Bedankt voor jullie reacties!

Dat van steeds een speelgoedje weghalen en 2 weken daarna weer terug doe ik ook! haha werkt super!
Dan kijkt hij echt zo van waaauuuuwwwwww iets nieuws! lol!

Groetjes
Margot

Rico heeft een wasmand waar zijn speelgoed in ligt,
haha eigenlijk waar zijn rotzooi in ligt
ik heb op den duur de grootste rommel gewoon weggegooit, hij speelde er toch nauwelijks mee.
in de huiskamer liggen 3 ballen waar hij mee speelt,en stapelbekertjes.
als hij wat anders wil ruimen we dat andere eerst op, en hij helpt dan ook mee sinds kort

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Morgan kan bij veel spullen zelf. Als ze er niet bijkan is het omdat het in de box ligt en dan vraagt ze er om al moet ik zeggen op het moment is ze het meest tevreden met een pen en een kladblok.

Groetjes,

Michèle

Hier hebben we een speelgoedkist met veel speelgoed erin, die hij niet zelf open kan doen. Erbovenop staat een kist met duplo, en hij heeft ook een tafeltje met wat speelgoed erop en een loopfietsje staan.

Als hij iets wil uit zijn kist, of de duplo dan wijst hij er wel naar, of probeert het zelf te pakken, en dan hepl ik hem.
Hier ligt ook regelmatig de hele kamer vol

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Tim kan zelf bij al zijn speelgoed, dus hij pakt gewoon zelf waar hij zin in heeft om mee te spelen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker