Speelgoed

Echt leuk, ik heb voor Joyce mega bloks gekocht.
Dat is lego idee maar dan met supergrote blokken.
Daarbij ook een huis van Winney de Pooh met de
daarbij behorende poppetjes. Ook een treintje met
Megabloks erop van alle letters van het alfabet en
boerderij dieren en drie prinsessen en twee autootjes.
Zo kun je een heel dorp bouwen.

Haha ik vind het bijna nog leuker als Joyce !!!

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 22 Oct 2006 13:49:31

Af en toe moet ik me echt inhouden met speelgoed kopen want het
lijkt hier onderhand wel een speelgoedwinkel. En ja, soms kan ze
leuker spelen met bijvoorbeeld een toiletrol als met haar speelgoed.
Dus vanaf nu koop ik effe niets meer.

Tot sinterklaas dan mag ik weer

Dan wil ik graag alvast een woordenboek kopen voor Joyce met simpele
woordjes en hun benamingen. Is echt een supermooi boek. Weten jullie
welke ik bedoel ?

Ik moet me altijd inhouden om niet te veel kleren voor Ruben te kopen.
die kast puilt echt letterlijk en figuurlijk uit

En speelgoed, hij krijg steeds meer en meer!!! de speelgoed manden zijn hier vol, ik moet het binnen kort maar weer eens uitzoeken.

Op het moment hebben we zo’n verhoogt piano’tje, daar speelde hij constant mee om gek van te worden nu vind hij zijn gitaar helemaal geweldig (zo’n lawaai ding van sesamstraat)

Dus het is hier een gezellige boel Ruben de gitaar ik de piano en papa de vingers in de oren hahahaha

Groetjes Marianne mama vanRuben

Ja ik had ze zien liggen die gitaartje, erg leuk zijn ze.

Ja ze zijn zeker leuk!
Maar na een hele dag wil je het liefst dat ding in een hoek verstoppen.
maar voor sinterklaas en de kerst ben ik ook al druk op zoek naar kado’s
Hij krijgt zo’n auto baan echt leuk ding, zelf deze mama vind het leuk er mee te spelen, kan niet wachten tot hij aan de echte lego toe is, want daar was ik vroeger dagen zoet mee.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Dat is het leukste ja, dat je kind speelgoed heeft wat je zelf ook leuk vind.
Kun je lekker samen spelen. Joyce vind het prachtig als ik bij haar op de grond kom samen spelen. alle kindertjes wel denk ik.

Ja, Manon speelt ook het liefst samen op de grond.

Ze krijgt en keukentje voor Sinterklaas. Was ergens voor de helft van het geld omdat de doos stuk was. Ze spelt op de creche en bij vrienden ook graag met het keukentje.

En duplo en die blokken die Joyce heeft vind ze ook zo leuk!

Tessie

Ik moet zeggen dat wij niet veel speelgoed kopen. We kijken een beetje naar Joel. Als hij echt op z’n speelgoed is uitgekeken, krijgt hij iets anders. Dat hoeft niet meteen iets ‘nieuw gekochts’ te zijn. Een bekertje en lepel werkt ook goed. Maar goed, soms is het gewoon nodig om hem weer met iets nieuws te stimuleren. Hij moet zich wel verder kunnen ontwikkelen en niet stilstaan door speelgoed voor jongere kinderen.
Ik zou als ik jullie was wel een beetje oppassen. Om me heen zie ik bij veel mensen de speelgoedkisten e.d. uitpuilen. Soms weten ze al bij een eerste kind niet meer wat ze voor de verjaardag moeten vragen. Bij een tweede of derde heb je dan helemaal niks meer nodig. Maar goed, zo denk ik erover. Ik vind dat zelf niet leuk als ouders van jonge kinderen bijvoorbeeld geld vragen. Beetje jammer denk ik dan en ik verzin dan zelf een kadootje. Ikzelf geef mijn geld dan eerder uit aan kleren ofzo, dat hebben ze gewoon ook nodig!
Maar ik snap het ook wel hoor. Het lokt gewoon zo’n speelgoedwinkel!!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Ach ja Marielle, iedereen is anders, doet het anders.
Ik weet dat we veel speelgoed hebben maar daar kies ik
nou eenmaal voor. Nog sterker, ik geniet ervan om speelgoed
her en der te hebben staan. Een treintje hier een popje daar.
Ik voel me daarin thuis. Een gezellige en vrolijke boel.

Ja dat is ook goed hoor. Iedereen doet het op zijn eigen manier!
Het was niet verkeerd bedoeld, maar ik kijk er iets anders tegenaan. Dat kan toch?! Geniet er maar lekker van hoor samen met Joyce. Ze kan in ieder geval goed leren kiezen straks en heeft altijd wel iets dat ze superleuk vindt. Dat hebben wij weer niet.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Jeremy heeft ook veel van mega blocks vooral die piraten schip en de boerderij vind hij fantastisch kan hij zo een hele middag mee spelen.
Voor zijn verjaardag heeft hij een houten trein gekregen van opa en oma daar is hij nu helemaal gek van en aan de sint vragen we railsen erbij om uit te breiden.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Lilypie Vierde Ticker

Hoi Sabine,

Wat leuk zoals jullie dat doen.
Zo leert Anousha ook goed met geld om gaan in de toekomst denk ik.
Ja, zo wil ik het ook gaan doen met Joyce als ze wat ouder is.

Ik heb dat ook altijd gedaan zomaar speelgoed kopen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu wel een heel klein beetje spijt van heb. Ik ben nu zelfs heel selectief met de sinterklaaskadootjes kopen. Mijn huis puilt uit. Helaas.

quote:
Mijn huis puilt uit. Helaas.
Kun je misschien andere kinderen blij mee maken als je kindje eruit gegroeit is.

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 27 Oct 2006 11:37:57

quote:
Kun je misschien andere kinderen blij mee maken

Doe ik ook. Alleen de Duplo niet hoor, dat vind ik zonde. Dat heeft zo veel geld gekost. De rest geef ik vaak weg.