Speelgoed voor in de auto

wij zijn op zoek naar speelgoed voor in de auto. Iets dat we vast kunnen zetten zodat ze het niet weg gooit. Wie heeft er tips/ideeen?

Zorg in elk geval dat het zacht speelgoed is. Bij een noodstop worden speelgoedjes namelijk gelanceerd door de auto heen.

En verder ben ik het met Sannn eens: gooien ze hun speelgoed weg, dan hebben ze gewoon pech.

Je kindje is rond het jaar zie ik. Dat is de leeftijd van uitproberen en papa en mama tot wanhoop drijven. Niet intrappen want die kleine mop lacht zich helemaal suf dat het lukt om je op te jutten.

Groetekes, Sje

Hier heeft meneer zijn duim bij en in de mond en verder niks. Wil ik eigenlijk ook niet aan gaan beginnen. Thuis kan hij spelen … en wat ook is …er is genoeg te zien onderweg. Auto’s/vrachtauto’s/tractors/koeien etc etc…

Misschien als ik ooit nog eens een hele lange reis moet maken … op vakantie oid dat ik het dan doe maar …

Joey heeft voor zijn verjaardag een speeltje voor in de auto gekregen. Een stuur met geluiden, zoals remmen, gas geven, knipperlicht etc. Je kunt hem met een grote zuignap aan het raampje bevestigen, en er zit dan ook een deel tussen zijn benen door zodat het geen kant op kan. Joey is er helemaal weg van. Wij hebben zelf geen auto, maar bij oma zit hij er regelmatig in, en het was al geweldig voor hem, maar nu hij met oma mee kan sturen helemaal!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lindsey heeft ook alleen d’r pop en d’r duim hahaha.
verder noemen we onderweg een hoop op wat we voorbij zien komen.
zo weet ze de weg van de kdv naar huis al helemaal op te noemen, best grappig.

maar ook hier geldt pop weggooien, pechgehad. ik ga geen halsbrekende toeren uithalen om t weer te pakken dan maar huilen.

liefs,
Rinske