Speelgoed in de box

Hoi hoi,

Ik ben de trotse moeder van een zoontje van vandaag 8 weken en 3 dagen. Hij ligt na de voeding vaak in de box, waar een mobiel in hangt, en daar kijkt hij graag naar, met muziek en ook dat vind hij leuk.
Nu vraag ik me een beetje af, wat is nog meer leuk qua speelgoed. Hij is natuurlijk nog vrij jong maar k wil graag weten wat jullie in de box hebben liggen.
Hij gaat voor de afwisseling ook in de wipstoel en ook dat vind hij erg leuk.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes
Leontine

Gefeliciteerd Leontine met je kindje!
Ik heb een zoontje van 4,5 maand en ik kan nu al spreken van vroeger voor hem (haha das wel leuk). Tom had een knuffeltje met een knisper papiertje erin, bert en ernie knuffels (leuk omdat het zo’n felle kleuren zijn voor een kindje). Een kindje ziet goed de kleur rood begreep ik met die leeftijd. Een zachte rammelaar die hij soms al vast kon pakken.
Veel plezier ermee!!
Groetjes Bibi

Ik heb enorm veel speelgoed gekregen. Dus ik heb een zak naast de box hangen met diverse soorten speelgoed. Dus ik wissel zo eens af. Dan weer een rammelaar, of een muziekdingetje, of een knuffeltje. Ik heb standaard 2 speelgoedjes in de box liggen. Dan kan ze zelf kiezen waar ze mee wil spelen…

Hoi,

Ik heb inderdaad ook zo’n knisperbeestje, in wat felgroen, ik zal eens kijken wat hij daar van vind, en ook een knuffel in het wit, zou misschien ook kunnen ivm contrast.
En ik zal eens op zoek gaan naar een rode knuffel want ik heb inderdaad ook gelezen dat rood een goede kleur is voor onze kleine man.
Bedankt voor je snelle reactie.

Groetjes
Leontine

Ik heb nu ook 2 dingen, een mobiel en een nijntje waar muziek enzo uitkomt, maar ik vroeg me meer af omdat hij nog best jong is, wat hij nou leuk vind, en het mobiel ligt ie wel naar te kijken en te volgen, dus ik probeer inderdaad op zijn reactie te letten.
want dat is denk het belangrijkste, zijn reactie.

Leontine

lieke keek op die leeftijd ook erg naar haar mobieltje
de kleur rood vondt ze ook mooi dus had ze een rode knuffel.
bij 12 weken vondt ze de babygym geweldig en heeft hiermee ook de handjes ontdekt. nu wissel ik speelgoed af omdat ze er op uit kijkt. en dan blijft het nieuw als ik het na een tijdje weer geef.
nu heeft ze een rammelaar, sleutelbos,knisper uil, zacht nijntje boekje,
vindt ze ook leuk.

groetjes gytha

Hoi,

Je heb ook hele leuke boekjes om in de box te doen (tussen de spijltjes)
Ze zijn zwart met wit met verschillende vormen.
Kijk maar eens op de site van: www.puckenuk.nl
Daar staat ook info over het boekje.
Onze dochter vindt het geweldig.
Wilde toen ze klein was niet in de box/ledikantje (huilen)
Heb het boekje erin gehangen en was meteen geboeid. (en nog steeds)
Gaat nu met veel plezier in de box en naar bed!!!

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 j en Anne 11 week

Hallo Tien,

Voor Cloé (nu 4 maanden en 4 dagen) legde ik de speelmat in de box als ze ongeveer de leeftijd had van jouw zoontje. Ze vond dat heel leuk omdat daar ook vanalles aan hangt waar ze naar kon kijken. Na een tijdje gaan ze er zelf naar rijken en dan wordt het pas echt leuk. Het handige aan die speelmatten is dat je de speeltjes die op de bogen hangen kan veranderen. Zo zien ze steeds andere dingen hangen en raken ze het niet beu.

Groetjes,

Tamara