… zaterdagavond komen we terug van bootje varen (bosschebuurt, mooi weer) dus iedereen zit voor de deur, nou super leuk… want de kindjes waren allemaal super leuk aan het spelen met mekaar, alleen nu heb kindje verderop een speelgoed doos, en ineens loopt pippy met een miterieur over straat… me haren overend he ! verschrikkelijk vind ik dat…ouders van het speelgoedje blijkbaar niet… dus die spelen mee,mijn kind richt dat ding op de 10 maanden oude baby …en dat ding maakt ook nog schiet geluid… VERSCHRIKKELIJK !!! word ik dus serieus nie goed van he…
maar nu gisteren had ze een stok gevonden in het park, en die gebruikte die kleine madam gelijk als pistool… agghhrhhrhrrrr…nu wast gisteren weer mooi weer, en ja hoor, daar gingen we weer, die speelgoed doos kwam weer naar buiten… en pippy trekt meteen dat ding eruit, nu was de moeder van die kleine binnen aan het stofzuigen dus heb ik hem afgepakt, en bij mij binnengelegt…
maar wat zal ik dr nu eens mee doen… aan de ene kant denk ik … verstop hem gewoon , want ik ben dr op tegen, maar hij is natuurlijk niet van ons, … terugbrengen…‘want ik heb hem gisteren afgepakt’ … dan moet ik er toch uitleg bij geven denk ik…en zij heeft er blijkbaar geen problemen mee, dat ding werd namelijk op haar baby gericht, en ze verblikte of verbloosde niet eens…
hahahaha denk dat ik het mijn man maar terug laat brengen…
Pippy is geboren 17.07.2009