Speelgoed 15 maanden

Ik vroeg me af waar jullie kids nu mee spelen
Bjorn is nu 15 maanden en rommeld nog het liefst met huishoudelijke spullen
Papiertje, vergiet, bakjes etc Hij heeft een theeserviesje waar hij gek op is en van die stapelblokjes vindt hij ook leuk
Oja van de week heeft hij mini keukengerei gekregen Groot succes

Maar echt speelgoed is het nog niet
Waar rommelen/spelen/speelden jullie kids mee rond deze leeftijd
En wanneer begonnen ze met “echt” spelen

Ik ga van de week denk ik eens kijken bij de speel-o-theek hier in de buurt
Lijkt me wel wat

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Mijn zoontje (bijna) 16 maanden. Speelde en speelt veel met duplo. Gewoon samen met papa en mama bouwen en je fantasie laten gaan.

Ook vind hij dingen met muziek erg mooi… boekjes vind hij leuk… en wat hij ook veel doe is blokjes in de juiste vorm doen (bijv driekhoek door een driehoek) en die legpuzzels (gewoon alleen die vormen)…

Hier wordt ook veel met duplo gespeeld. Hij kan zonder hulp al hele torens bouwen en vind het echt leuk. Dus dat is echt een aanrader. Verder heeft hij een bol met verschillende figuren die daar dan door moeten en hij speelt veel met autootjes. Ook boekjes vind hij heel leuk. Hij heeft van die kartonne boekjes waarbij je onder flapjes moet kijken en dingen uit moet schuiven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Seth is dan wel iets jonger, maar heeft wel een aantal dingen waar hij heel leuk mee speelt.
-Boekjes lezen, voorlezen, of zelf doorbladeren, helemaal geweldig!
-Hij heeft een houten autobaan, waar je een autootje op zet en hij vanzelf naar beneden rijdt. Vindt hij helemaal leuk, en is ook heel trots. Kruipt heel de dag met die autootjes rond in zijn handen
-Speelgoed in en uit een krat halen (ook gewoon babyspeelgoed).
-Torens bouwen, begint hij nu ook mee, maar hij is te ongeduldog, als het niet gelijk lukt gooit hij alles om, haha…
LIefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Wat ik tot nu toe lees doet bjorn ook wel
Boekje, torentje bouwen, achter zn bal aan lopen enz
Behalve duplo Daar vindt hij (nog) niets aan
Maar hij kan het langst spelen met de rommel spulletjes
Bij het andere speelgoed is hij snel zn intresse kwijt
Vanmiddag had ik een doos kattenvoer die leeg was
Die scheur ik open aan de bovenkant en doe er wat knijpers, papiertjes, lepeltje in
Nouja net wat ik tegen kom
Daar is hij 45 min mee zoet Erin eruit Omkeren tot zn schoudertje in de doos
Ik kan met verbazing naar m zitten kijken Tong uit zn mond en hoogst geconsentreert
Toen de lol er af was Doos open gescheurd en die kan op je hoofd
(muts wil ie niet Dit wel)
Ik verbaas me erover dat hij met de stomste dingen het meest plezier heeft

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Poppen en knuffels, maar vooral poppen. Waar ze ook is ze gaat op zoek naar poppen. Op het KDV, thuis, als we naar oma gaan. En niks anders is goed.

Groetjes,

Michèle