Speeldate organiseren


#1

Eva had op het kdv echt een vriendinnengroepje. Nu zijn alle meisjes, vier in totaal, uit elkaar gegaan, naar andere scholen. Ze ziet 1 meisje nog regelmatig, het andere nooit meer en twee meisjes af en toe met boodschappen doen. Nu zag ze een van de meisjes laatst op het kdv en ze stormden echt op elkaar af. Dat meisje zei: Eva, ik hou van jou! Ze vonden het super om elkaar weer te zien. Met dat meisje wil ze nu afspreken, maar met de anderen eigenlijk ook.

Nu lijkt het me leuk om een keer af te spreken met alle meisjes, ik weet eigenlijk zeker dat ze dat allemaal leuk zouden vinden. Een soort van speel-reunie zeg maar. Dat is op zich best te regelen, maar ik vind het ook weer lastig als ik met Max zit en dan nog met in totaal 5 hypermeiden. Want bij elkaar is het echt een geklets en gegil, willen ze elkaars schoenen passen etc. Hebben jullie een leukidee voor zo’n speeldate? Hoe zou ik het aan kunnen pakken, zodat het ook veilig is? Ik kan moeilijk met al die meisjes naar een speeltuin alleen…? Ik vind het wel een leuk idee, maar zit dus met wat praktische dingen. Ik hoor graag tips!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#2

De mama’s er ook bij misschien.

Liefs Michelle


#3

Idd de mama’s erbij en dan misschien naar een speelboerderij of zo?


#4

Ja dat kan natuurlijk! Maar ze zitten natuurlijk allemaal op school en het zijn werkende mamaś, dus dan duurt het wel even voor je een date hebt! Of dan misschien een keer op een zaterdag?

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#5

of gewoon vol erin gaan en daarna zeggen 1 keer nooit weer

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#6

@Kimmetje, dat dacht ik dus ook: gewoon DOEN! Maar toen ik Eef en vriendin X op het kdv (we gingen Max ophalen) over elkaar zag rollen en X’ s vader en ik uit alle macht probeerden om onze meisjes mee te krijgen, dacht ik: OMG en dat dan straks x5! Al zijn 2 van de 5 meisjes wel rustiger, mijn Eef hoort daar uiteraard NIET bij! ;-D Ach, ik vind het gewoon supergezellig, dus misschien doe ik het wel gewoon! Maar dan wel hooguit 2 uur, wahahahahaha, dan kun je me denk ik uitwringen!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Wat leuk dat je zoiets wilt organiseren. Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet om zoveel meiden bij elkaar te hebben. Ik denk idd dat je het gewoon moet doen om te zien hoe het gaat. Begin desnoods met een activiteit waarbij ze even rustig bezig zijn. Bijv. cupcakes die je van te voren bakt laten versieren. Zit verder niet zo in de meisjesactiviteiten, maar je zou ook voor iets anders creactiefs kunnen gaan. Daarna even lekker met elkaar laten spelen en dan weer lekker laten ophalen door de moeders. 2 uurtjes zal ook lang genoeg zijn voor die meiden, zeker als ze allemaal net naar school gaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#8
quote:
@Kimmetje, dat dacht ik dus ook: gewoon DOEN! Maar toen ik Eef en vriendin X op het kdv (we gingen Max ophalen) over elkaar zag rollen en X' s vader en ik uit alle macht probeerden om onze meisjes mee te krijgen, dacht ik: OMG en dat dan straks x5! Al zijn 2 van de 5 meisjes wel rustiger, mijn Eef hoort daar uiteraard NIET bij! ;-D Ach, ik vind het gewoon supergezellig, dus misschien doe ik het wel gewoon! Maar dan wel hooguit 2 uur, wahahahahaha, dan kun je me denk ik uitwringen!

Groetjes Rainbow

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb5m.lilypie.com/kyZRp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fifth Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/TBOfp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>


In dat geval moet je gewoon zeggen:
Over 3 minuten gaan we naar huis.
Daar moet je helemaal niet tussen springen om ze uit elkaar te halen.

Maar eh, hebben die moeders niet een dag in de week vrij?
Zowel, dan heb je ze makkelijk bij elkaar hoor.
Enne, ze hoeven ook niet allemaal toch?
Eén helpende hand erbij is waarschijnlijk al genoeg.

Hm, doet me denken aan de filmpjes van Max en Ruby.

M.