Speelauto's met open deurtjes etc nergens te koop

Gek is dat als je erop ga letten. Ik wilde Jurian auto’s geven … zodat hij zich ontwikkeld als een echt jongen

Maar wilde wel auto’s waarvan de deuren open kunnen etc. Dat het wat echter lijkt. NERGENS te koop. Of bij interoys met geluid erop oid. Maar dat zoek ik niet. Helaas spelen de kleinkinderen bij opa en oma met speelgoed van mijn man vroeger, dus kan ik het daar niet weg jatten … Van die kleine leuke auto’s waar ze net als me duplo uren zoet kunnen zijn.

Zou het juist leuk vinden als Jurian beetje ermee ging spelen op speelkleed. Hij is er nog wel klein voor … maar ik kan ze niet vinden. Iemand tip / idee …

Ps: heb er nu 2 bij aldi gekocht heel leuk… daar kan deur wel open. Helaas gingen ze zo hard dat ze nu op zijn.

Kijk eens op de site van toys xl, daar hebben ze wel van die trucks en zo… moet je op het dingetje van 12 tot 24 maanden klikken. Weet niet of dat is wat je bedoelt, de deurtjes en dergelijke kunnen niet open. Maar er zit wel een stukje leren en ontwikkeling in dat spul. Ze kunnen het namelijk ook ombouwen etc.

Ga nog wel even verder sneupen voor je.

Ik lees mee, ken het probleem nl

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nee die bedoel ik niet. Bedoel gewoon normale volkswagens … waarmee je uren kan spelen. Niet ombouwen of geluid oid. Gewoon auto’s, die 4 wielen hebben die rond draaien, die 2 deurtjes hebben die open kunnen.

Hier was net bij speelgoed winkel een set auto’s… ja ikke kijken… nee hoor ook deurtjes die niet open en dicht kunnen. Waarom nou toch

Bij zo’n modeltreinwinkel verkopen ze ook vaak modelauto’s. Daar hebben wij er een paar van. Deuren kunnen open, als je aan het stuur draait dan draaien de voorwielen mee, de voorstoelen kunnen naar voren geklapt worden, etc. Op zich geen kinderspeelgoed, maar onder toezicht speelt Erik er graag mee. Misschien een idee?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

modeltreinwinkel???

Heb je foto?

Ik ken het, die dingen vind je inderdaat nergens, tenminste niet voor de juiste leeftijd. Toen mijnneefje twee werd vroeg zijn moeder ook of we allemaal auto’s met opengaande deuren wilden kopen, want dat was het enige wat hij echt leuk vond. Nou we hebben alle winkels afgezocht, maar nergens… Inderdaat alleen modelauto’s en die zijn niet al te veilig, vanwege gammele spiegels en koplampen etc… Maar onder toezicht zou je die kunnen geven…

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ik heb geen foto nu, maar misschien even googelen? Ik heb net deze site gevonden, misschien leuk?

http://www.armand-modelcars.nl

En anders even in de Gouden Gids kijken of er bij je in de buurt een winkel zit waar ze het verkopen. Wij hebben die van ons inderdaad in een winkel gekocht waar ze treintjes, auto’s, bouwpakketten voor vliegtuigjes, etc. verkopen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ze kunnen ook lang zoet zijn met auto’s waarvan de deurtjes niet open kunnen

Auto’s en duplo is hier " het speelgoed "in huis. Hij kan zich er als het moet uren mee vermaken. Ondanks dat er dus geen deurtjes open kunnen vind hij het geweldig om met autootjes te spelen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

waah en hier bij intertoys echt niet … waar ben jij geweest… is toch gek. Ik heb alle speelgoed zaken afgelopen… bart smit / intertoys / top 1 toys.

hier ook gewoon autos van de bart smit met open deurtjes en kofferbakjes en ja ook modelauto´s maar die zijn wel prijzig vind ik zeker gezien het eigelijk niet gemaakt is om mee te spelen en dus zo de lampen etc afbreken mijn zus heeft een kast vol met van die autos maar er mag niet mee gespeeld worden en hier liggen ze met gebroken lampen ramen en kofferbakken elke keer als ze het ziet breekt haar hartje (super auto gek)
maar duplo auto’s zijn hier ook in trek omdat je de autos steeds weer kan ombouwen tot vrachtwagen ofzo

groetjes