Speel-ideetjes voor Max?

Max wordt een steeds actiever kereltje! Hij speelt graag met de mobiel en ook knisperdoekjes vindt hij leuk. Maar…hij kan alleen liggen in de box of op een kleed of zitten in de wipper. Ik geef hem dan zo’n doekje met labeltjes, of een rammelaar en in de box heeft hij een aquariumpje met klassieke muziek. Eigenlijk is dat misschien al heel wat voor een 4 maanden oude baby, maar soms denk ik dat hij zich verveelt…Hij vindt het trouwens ook leuk om TV te kijken (gisteren keek hij heel intelligent naar Obama’s visie op Egypte hahaha!) en om te wandelen. Waar kan een baby van zijn leeftijd ook nog leuk mee spelen?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Heb je niet zo’n babygym? Zo’n boog met speeltjes eraan? Daar zette ik altijd het wipstoeltje bij en ik hing elke paar dagen andere speeltjes aan die boog.
Je hoeft namelijk niet afhankelijk te zijn van de speeltjes die er standaard aan hangen, je kunt er zelf ook met lintjes speeltjes in hangen.

Groetekes, Sje

Sylvie was helemaal gek van deze:
http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/lamaze-play-grow-eddie-de-olifant/1004004011067123/index.html

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hoi!

4 maanden… een babygym wat Sje ook zegt is volgens mij dan heel leuk! Hadden wij ook, gewoon een goedkope maar afwisselen van speeltjes doet wonderen. Ik legde mijn meisje er gewoon op haar ruggetje onder en ze vond t prima.
Verder knisperboekje, een rammelaar was (en is!) nog helemaal in, knuffels, en t muziekmobiel boven haar box. In wippertje gaf ik haar vaak weer net andere speeltjes (ze had een buggyboekje van de Hema die kon ik mooi vastmaken aan de banden van t wippertje) dan in de box. Zo had ze toch ook afwisseling. En ze vond t prima ook om naar ons te kijken, wat wij aant doen waren. Oh en een tuimelaar vond ze ook leuk. Ze snapte t toen nog niet, maar als ze per ongeluk met haar voetjes of handje m omstootte was ze helemaal blij!
Tja en gewoon wat afwissen, samen spelen, alleen spelen, box/wippertje etc. Maar dat zal je vast wel al doen…

Wat goudvisje zegt, Lamaze heeft zulk leuk babyspeelgoed! Wij hebben het stukje kaas, waar 3 muisjes in en uit kunnen! Zo’n muisje alleen al is leuk om mee te spelen

Is zo’n opwindtv niet iets? Aangezien je zegt dat hij tv kijken ook leuk vindt. Wij hebben 'm van Woezel en Pip en Merel vond het altijd geweldig.

Groetjes Natasja