Speekselgeurtje

Eva heeft nu 7 tanden en ik vermoed dat er nog meer zit te duwen. Ze steekt een tandenborstel bijvoorbeeld heel diep haar mondje in, om er achterin mee te poeren (=wroeten). Ze heeft ook meer kwijl dan eerst, al druipt het niet echt uit haar mond. Wel vind ik dat ze soms iets minder fris uit haar mondje ruikt. Niet altijd, maar soms ruik ik een beetje een speekselgeurtje. Haar speen ruikt soms ook zo. Mijn collega’s zeiden al dat een speen soms echt een beetje stinkt, dus ik rook er ook aan en ik vond het echt een typische speekselgeur. Zo ruikt Eef soms ook een beetje uit haar mondje. Kan dat komen doordat ze zoveel speeksel aanmaakt? Het is niet zo dat ze mega-stinkt hoor, gewoon soms een beetje zo’n speciaal luchtje. Herkenbaar?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Morgan heeft dat ook enne ze burpt ook meer nu daardoor dus soms ruikt het ook wat zuur. Ze drinken nog veel melk ook he dus dat gaat ook ruiken enne ze mogen nog geen kauwgom

Groetjes,

Michèle

Hahahaha. Nee, kauwgom…dat zou eruit zien. Zo’n bellenblazende baby! Ik maakte me er verder niet druk over, maar wilde wel even weten toch of meer kindjes het hebben!

hmm is wel een leuk gezicht denk ik

Groetjes,

Michèle

Eva blies vandaag veel bellen, maar dan met haar vele speeksel en snot. Ze was superzielig vandaag, net een slappe pop. In de winkel lachte ze naar niemand, ze had er geen oog voor. Om half 7 hebben we haar zwaar moe in bed gelegd. Slechts een kwartier later kwam de eerste huil en net ook weer. Raar he, dat ze bek-af is en dan toch de slaap niet kan vatten! Hoe gaat het met Morgan nu?

Ja, herkenbaar… Seth ruikt af en toe ook een beetje naar uit zijn mondje.
Ik doe er meestal niets aan, maar je kan haar even een slokje water geven.
Liefs, Anne

Lilypie

Sinds Joey zelf zijn speen weer in kan doen heeft hij die ook de hele nacht in, en sindien heeft hij smorgens ook een speekselgeurtje. Dat is na de fles wel weer weg, en verder kun je er denk ik ook niet veel aan doen. hahaha een kauwgompje Dat zou echt een raar gezicht zijn…

Lilypie

Lilypie

Morgan hebben we gisteravond 240mg pcm gegeven. Temp was 38.5 en ze was doodop. binnen 5 min slipe ze. Om 20.00 even brullen ze was verdwaald in der bed en zat op de kont in een hoekje. Twee tellen later sliep ze weer en om 22.00 even een brulletje maar ze kon slapend der tul niet vinden. De rest van de nacht op wat hoesten na geslapen. Pappa en mamma zijn om half negen gaan slapen enne iedereen had er om 6 uur vanmorgen een goede nacht op zitten alleen Morgan was heel schor het schaapje maar geen koorts meer. Dus de 240 was de oplossing.

Groetjes,

Michèle

Fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ook hier is het herkenbaar, maarja bij rico komt het hoe dan ook omhoog dus dacht ook dat dat daar aan lag.
7 tandjes al! rico nog 6, welke heeft ze nu dan??
4 boven 3 onder? langs elkaar zeg maar?
En ik zag dat ze al bijna 1 wordt!! tjeee wat SPANNEND MEID!

Ach. kunnen Morgan, Rico en Eva (de drieling) gezellig samen stinken op de Ikkeben-dag!

@ Inge: Eva heeft een heel raar gebitje nu! Ze heeft, let op: vier tandjes beneden, twee boven (maar niet de twee voorste, volgens mij een van de voorste én een hoektandje) en een kies! Heeft Rico wel een normale volgorde? En inderdaad is ons schatje bijna 1 jaar! Wat is dat toch ontzettend snel gegaan! Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik in de hitte zat te lezen onder de boom in onze tuin (een boek van Daphne Deckers weet ik nog) en dat ik zo’n buikpijn had! Toen bleek ik al 10cm ontsluiting te hebben en die avond floepte Eva eruit! Maar gelukkig hebben we, als het goed is, nog heel wat verjaardagen te vieren en ach, nu zo groter wordt vind ik het eigenlijk wel leuker dan toen ze zo klein was. En jij? Rico moet nog even wachten he…de 24ste september toch?

Ik zal aan Eva denken die zondag de 30ste

Enne vier dagen later is Morgan aan de beurt.

Groetjes,

Michèle

quote:
Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik in de hitte zat te lezen onder de boom in onze tuin (een boek van Daphne Deckers weet ik nog) en dat ik zo'n buikpijn had! Toen bleek ik al 10cm ontsluiting te hebben en die avond floepte Eva eruit!

Jeetje, jij hebt gewoon 10 cm ontsluiting al lezend in je tuinstoel voor elkaar gekregen? Da’s nog eens een bevalling…als ik zo één kon bestellen ergens, dan deed ik 't direct…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker