Speciale naam

ik heb 2 mooie zonen gekregen met voor ons hele speciale namen
onze oudste zoon heet kevin dat vond ik gelijk een leuke naam
gelukkig mijn man ook
toen ik weer zwanger werd na 5 jaar
moest de tweede naam heel speciaal zijn voor een meisje werd het Quintey
maar we wisten de laatse 6 weken van mijn zwangerschap dat het een jongetje werd
toen ben ik gaan puzzelen en onze zoon het Justin
hij is vernoemd naar ons alledrie
ik heet juana JU mijn man stanley ST mijn zoontje kevin IN
dus als je naar de vet gedrukte letters zie je de naam justin

Dat is inderdaad leuk verzonnen!
Ik had het idee dat ongeacht of de kleine een jongen of een meisje werd, de naam
met een J moest beginnen…
Zowel mijn moeder en de moeder van mijn vriend zijn overleden…
Zij heetten Jacqueline en Joke…
Jeske vonden we meteen een leuke naam en als ze een jongen was geweest heette
hij Jasper…

geweldige naam
en leuk bedacht

mijn zoontje zou eigenlijks dylan heten
maar toen k in het ziekenhuis kwam
werden bijna alle jongens zo genoemd en heb ik er een o achter geplakt

waarom weet k ook niet maar kwam zo in mij op

veel geluk samen

karin solle

wat leuk bedacht zeg!!!
Ons dochtertje heet Lieke, waarom??? vonden we allebei meteen leuk.
Als het een jongen was geweest had hij Quincy geheten. Maar daar waren we het niet echt allebei over eens dus is het gelukkig een meisje geworden
Ik vond trouwens een jongensnaam moeilijker als een meisjes naam.

maar bij jullie is er echt over nagedacht zeg!! Leuk hoor

Groetjes Gytha

Mooi hoor!! Hier ook speciale namen.

De oudste bleek vernoemt te zijn naar zijn vader (beide afgestamt van Johannes), was nogal onbewust. De middelste kreeg als 2de naam die van mijn broertje, waar ik altijd een goede band mee had/heb. En de derde, ja, nog specialer voor mij.
Zijn roepnaam hadden we beiden afzonderlijk van elkaar uitgezocht, vonden we een hele mooie naam. Maar toen mijn man halverwege de zwangerschap een hartinfarct kreeg, vonden we het meer vanzelfsprekend dat de 2de naam een vernoeming naar hem werd. Mede omdat de bio-vader van mijn man, is overleden toen zijn moeder zwanger was van hem, en mijn man in een soort zelfde positie terecht kwam. Dus… 3 generaties-> Jeen, Jentje, en Jens. Met geen pen te beschrijven wat dat voor gevoel doet

Wij hadden eigelijk van het begin van ons trouwen de namen al klaar voor een jongen en een meisje. De jongensnaam kunnen we misschien later een keer gebruiken dus…

Maar de naam Anna vonden we beide erg mooi, ook omdat de naam betekend ‘lieflijk’. Omdat Marcel zijn oma veel tegenslagen heeft gehad het afgelopen jaar en Marcel een heel goede band heeft met oma heeft Anna de doopnaam Mien meegekregen. Dus ze heet Mien Anna.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.