Speciale 1 september

Vandaag was het een beetje een speciale dag… Ik moest na zes maand thuisblijven bij mijn lieve dochter, terug aan het werk… Dus dit wilde ook zeggen dat onze lieve Noa naar het kdv moest! En tegelijk moest de grote zus voor de eerste keer naar school…

Wel, mijn eerste werkdag zit er net op, en het is super meegevallen.
Noa heeft het heel leuk gehad op het kdv. Ze huilde niet toen ik haar afzette, ze heeft fijn gespeeld en goed geslapen. Alleen had ze niet echt goed gegeten, maar ze is een beetje ziek, dus denk dat het daarom zal zijn.
Yentha heeft ook niet gehuild op school en wilde graag terug ook morgen!

Dus voor iedereen een geslaagde 1 september!

Ik kan me voorstellen dat dat een hele opluchting voor je is.
Werk ze!
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Dan voelt het ook beter om weer te gaan werken, hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat lekker dat je 6 maanden vrij bent geweest. Had je nog zoveel vakantiedagen, of duurt het verlof in Belgie 6 maanden

Wel fijn dat het zo goed gegaan is. Dan ga je toch met een beter gevoel naar je werk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Het zwangerschapsverlof duurt 15 weken en heb daarna voltijds ouderschapsverlof genomen, dit is drie maand. Dan nog een week gewone verlof genomen en nu dus terug aan het werk!

@ Wil: Het is idd een geruststelling dat ze zo graag op het kdv is, want ik denk dat ik me anders maar slecht zou voelen op m’n werk…

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

We zitten al terug thuis intussen
Noa was ziek geworden op de crèche en heeft dan thuis haar mama maar besmet! Volgens de dokter hebben we hetzelfde virus. Alleen kan de baby er precies beter tegen dan de mama… Noa heeft nog geen koorts gehad, alleen hoesten en veel snot. Ik daarentegen heb flinke koorst gehad deze nacht en heb veel meer snot
Nu ik thuis ben, moet ze dus thuis spelen ipv op het kdv.

Beterschap

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Da’s sneu voor jullie. Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker