Speciaal gemaakt

deze site is speciaal gemaakt voor Alexi, mijn jongste zoontje (nog even) door mijn vader. het is makkelijker voor mij om het zo te doen dan de hele uitleg zelf te moeten doen. dat heb ik al te dikwijls moeten doen en het is ongelooflijk moeilijk, geloof me maar.

www.bompas-hoekje.be

Gewijzigd door - Tashke op 21 Oct 2005 15:04:10

nou sterkte er mee ik weet anders ook niks te zeggen dan dit
ik hoop wel dat je heeeeeeeeeeel lang van jullie kind kan genieten
groetjes joze mama van madelinde 5 en dominique 3 jaar

Pfff…heftig hoor.
Dat is niet niks
Kan me ook heel goed voorstellen dat je er soms moe van wordt om het elke keer maar opnieuw uit te leggen (wat Alexi heeft)
De site is erg mooi gemaakt, heel duidelijk ook!
Heel veel sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Pfff zwaar voor jullie
Het is een mooie site er duidelijk ook
Heel veel sterkte en kracht voor jullie gezin en familie

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Is inderdaad een hele duidelijke site.
Kan me voorstellen dat je het niet iedere keer meer wil uitleggen.
Sterkte ermee.

Groetjes Mim

Ik heb ookl even gekeken op je site, pffffff wat een hoop voor jullie ventje, gezin en familie. Onvoorstelbaar. Ik hoop van ganser harte dat jullie nog heel lang van dit lieve ventje kunnen genieten.
Heel veel sterkte,

Jeetjemina da’s even heftig om te lezen zo op de vroege morgen.
Jullie hebben al een hoop meegemaakt.
Maar hoe is het nu met Alexi?
Hoe ontwikkelt hij zich (als je kijkt naar je andere kindje).
Lijkt me heel moeilijk om een kindje te hebben die bijna (of zeg maar gerust helemaal niet) ziet.
Ik kan me voorstellen als je er niet op wil reageren.

Heel veel sterkte voor de hele familie.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Mijn hemel, heftig zeg. Ik vind het heel goed dat jullie en de grootouders een website hebben gemaakt om zo meer informatie te verspreiden over kinderkanker. Uiteraard ook fijn dat je mensen hiernaar kunt verwijzen, zodat je het niet steeds weer hoeft te vertellen. Ik zag dat er een link op de website staat van KIKA. Wij zijn al een tijd donateur van hen.

Toen ik zwanger was van onze eerste dochter, hebben we afgesproken dat we voor ieder kind een goed doel zouden zoeken dat we in eerste instantie namens hen zouden gaan steunen. Als ze dan later groot zijn, dan zijn ze al zo betrokken bij die organisatie dat we hopen dat ze de steun dan zelf doorzetten en de traditie overbrengen op hun eigen kinderen.

We kenden Stichting KIKA niet, maar kwamen er snel op omdat onze oudste dochter Kika heet. Uiteraard is Kika donateur van Kika. Ook met mijn bedrijf hebben we hen gesteund. Puck, onze jongste dochter, steunt (via ons) Het Ronald McDonaldhuis. Net na haar geboorte, moest Kika naar het ziekenhuis en toen hebben we gebruik kunnen maken van deze familieopvang en dat was echt super! Om deze reden hebben we voor Puck deze organisatie uitgekozen.

Heel erg veel sterkte en leef je uit op deze website, we kunnen het hebben!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

hey allemaal, allereerst bedankt voor al jullie lieve woorden.

Jolanda, je merkt wel aan Alexi dat hij vanalles moet ondergaan. zo groeit hij minder goed en kan hij veel minder dan een ander kindje van zijn leeftijd. wat ik van in het begin spijtig v ond is dat hij niet in onze ogen kijkt en ook nooit zal doen. dat vond ik hbij Jamie altijd zo leuk, als ik hem eten gaf keek ihj recht in mijn ogen en dat was wel speciaal vond ik. toch kan Alexi ons op andere manieren ontroeren. zo kan hij hele lieve kusjes en knuffels geven. en ook al ziet hij niks, hij herkent mij altijd meteen. dat geeft toch ook wqel een leuk gevoel.

oh en Nikki, ik vind het wel leuk dat jullie dat doen voor jullie kindjes. dat hoor je toch niet dikwijls denk ik.

Poeh, heftig hoor!
Maar goed dat je zoiets gedaan hebt, want om elke keer alles maar uit te leggen is natuurlijk ook vermoeiend.
Heel veel sterkte!!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl" border=0>
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl" border=0>

de site is geupdate. gisteren was Alexi zijn controle en de uitslag staat er nu ook op.

Tjeee wat een verhaal zeg!
Ik hoop dat jullie nog heel lang van jullie mooie ventje mogen genieten!

Het maakt me nu nog blijer dat mijn man vorig jaar KIKA heeft uitgekozen om aan te doneren.
Hij heeft een rolstoelaktie gehouden samen met z’n kameraad, en heeft daar maarliefst 2500 euro mee opgehaald en dat heb ik vorige maand overgemaakt!

Ik wens jullie alle sterkte en kracht!

Groetjes Nathalie & Co

Hé, dat is goed nieuws zeg!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Jeeeeeeeeee geweldig dat er weer zo`n goed nieuws was. Wanneer krijgt hij nu weer een controle ?

hey, de volgende controle is op 1 december. nog precies 2 weken dus en het is weer zover. ik hoop echt dat ze niets vinden nu en we ons ventje terug meekrijgen zoals we hem daar gebracht hebben.

Spannend hoor, ik duim voor jullie!

Groetjes Nathalie & Co

Mijn maag draaide even om toen ik op je site las, zo jong nog!
Ik kan er helaas niks aan toevoegen, maar ik kan je alleen heel veel sterkte toewensen en hopen dat je een beschermengeltjeheb die een wonder zal laten gebeuren.

Marianne.

hey, de controle was donderdag. d euitslag kan je ook wer lezen op de site. niet zo goed maar er was toch ook goe dnieuws bij.