Mijn hemel, heftig zeg. Ik vind het heel goed dat jullie en de grootouders een website hebben gemaakt om zo meer informatie te verspreiden over kinderkanker. Uiteraard ook fijn dat je mensen hiernaar kunt verwijzen, zodat je het niet steeds weer hoeft te vertellen. Ik zag dat er een link op de website staat van KIKA. Wij zijn al een tijd donateur van hen.
Toen ik zwanger was van onze eerste dochter, hebben we afgesproken dat we voor ieder kind een goed doel zouden zoeken dat we in eerste instantie namens hen zouden gaan steunen. Als ze dan later groot zijn, dan zijn ze al zo betrokken bij die organisatie dat we hopen dat ze de steun dan zelf doorzetten en de traditie overbrengen op hun eigen kinderen.
We kenden Stichting KIKA niet, maar kwamen er snel op omdat onze oudste dochter Kika heet. Uiteraard is Kika donateur van Kika. Ook met mijn bedrijf hebben we hen gesteund. Puck, onze jongste dochter, steunt (via ons) Het Ronald McDonaldhuis. Net na haar geboorte, moest Kika naar het ziekenhuis en toen hebben we gebruik kunnen maken van deze familieopvang en dat was echt super! Om deze reden hebben we voor Puck deze organisatie uitgekozen.
Heel erg veel sterkte en leef je uit op deze website, we kunnen het hebben!
Groeten,
Nikki (bag lady) ![]()
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)