Heeft er iemand ervaring met het verwijderen of inspuiten van spataderen?
Ik moet er toch een keer aan geloven.
Het begon op mijn 25ste en nu ben ik inmiddels al weer 37 en nu is mijn rechter been net een landkaart van dikke blauw/groene aderen, mijn linker been valt nog wel mee.
Ik durfde er nooit iets aan te laten doen, ik had er ook niet zo veel last van … behalve dat het er niet zo fraai uit ziet.
Maar nu heb ik er de laatste paar jaar echt last van, zware zere benen vooral als het warm is in de zomer maar ook als mijn voeten nu in mijn laarzen te warm worden dan zetten mijn benen op en doen ze pijn.
Of als ik te lang moet zitten of staan wordt ik gek, we gingen bv een keer vliegen naar Egypte en toen kreeg ik tijdens die vlucht zulke zere benen en het duurde wel 4 dagen voor het weer over was.
Strakke broeken gaan ook pijn doen.
In mijn zwangerschap heb ik van die kousen gekregen maar op het laatst kon ik ze niet meer aan krijgen, ze zaten zo strak en het lukte niet met die dikke buik in de weg hahahaha … maar gelukkig is het niet veel erger geworden.
Ik hoorde van de week in het journaal dat Rutte o.a spataders uit het pakket wil halen (misschien uit het basispakket en niet de aanvullende) maar dat zette me ook weer aan het denken.
Groetjes