Spanningen op het kdv

Sommige van jullie weten het al, maar bij morgan hebben we een probleem leidster. Ze is voor de kindjes lief maar tegen de rest van het personeel en sommige ouders is ze een ramp. Er zijn in het jaar dat Morgan er nu zit al 7 leidsters weggegaan door haar en ook ouders hebben hun kindje weggehaald daar.

Helaas wist ze het altijd zo te spelen dat zij gelijk kreeg van haar baas. Tot laatst. Ze had eerst mij als stront behandeld en begon daarna bij Mervin. Alleen als Mervin komt is ze nooit alleen dus haar collega viel het op en heeft het gemeld bij de eigenaresse. Ook heeft ze mijn hyves zitten lezen en toen ze zag dat ik nog contact had met een oud collega van haar heeft ze die helemaal verrot gescholden. Dat zet ook kwaad bloed bij mij.

Maar goed donderdag kwam ik op het kdv en was er maar een leidster met 9 kindjes. Ze hadden woorden gehad. Of eigenlijk had zij staan schreeuwen dat zij haar zwart maakte en dat ze niet meer wilde werken met hun. Ze had namelijk de dinsdag ervoor wederom geweigerd om de deur open te doen voor Mervin 's middags. En ze nam op staande voet ontslag. Overigens heeft ze van de zomer heel vaak vrij genomen terwijl het niet kon. Dan ging ze zo naar huis toe. De baas was toen in curacao en zij maakte daar flink misbruik van. Ze heeft toen ook een flinke waarschuwing gehad. Mede omdat het allemaal net net kon zeg maar.

Maar goed nu had ze ontslag genomen en haar collega in een niet verantwoorde situatie achter gelaten en de kindjes ook dus. Dus de spanning was te snijden. Vrijdag moest haar andere collega werken en die was doodsbang dat ze toch kwam met alle gevolgen. Waarschijnlijk was dat de rede dat Morgan niet slapen wilde.
Gelukkig is de baas het nu ook zat en maandag komen er al sollicitanten. Alleen woont zij bij ons om de hoek en dat weet ze. Dus nu is het alleen maar hopen dat ze hier geen verhaal komt halen want daar is ze ook nog wel toe in staat. Overigens 112 is dan zo gebeld.

Maar goed ik wilde het toch even kwijt. Morgan gaat nog steeds naar een ander kdv als ik er een heb maar dat heeft met afstand te maken. Maar ik ben blij als het rustig is zolang ze daar nog zit. Overigens is dit ook de leidster die het sintfeest en kerstontbijt niet door heeft laten gaan.

Groetjes,

Michèle

Ohhhh wat lullig is ie vrouw zeg!!
Hoe kun je nou de deur niet open doen voor een vader die zijn dochter komt ophalen, en hoe KUN je 1 leidster alleen laten met 9 kinderen!
Onverantwoord zeg!!

Kan me er zo over opwinden!!

Gelukkig heeft ze ontslag genomen, en ik hoop dat ze nooit weer ergens met kinderen aan de slag komt!
Juist Michèle, 112 is zo gebeld

Succes met het zoeken van een andere kdv!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ha ha ha zoeken en vinden is geen probleem melanie alleen de wachtlijsten. Ze staat er al sinds 29 mei op.

Groetjes,

Michèle

Wat een naar verhaal zeg. Maar goed dat ze weg is en nu hoop ik voor haar dat ze niet zo dom is om bij jullie aan de deur te komen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Soooo, wat een lunatic zeg! Het was onverantwoord om haar met de kleintjes alleen te laten. Ik schat haar zo in, dat ze de kindjes ook nog zou knijpen als ze iets stouts doen. En waarom deed ze niet open voor Mervin? Dat mens spoort niet. En dat ze jouw Hyves leest en dan gaat schelden omdat jij contact heb met haar collega…raar wijf, iedereen mag toch zelf weten met wie die contact heeft? En Morgan pikt die spanning zeker op, dat is duidelijk. Hopelijk duurt het niet meer al te lang voor ze daar weg kan. En ik hoop dat dat mens never terug komt. En anders, als ze voor de deur staat, huur je gewoon het hondkalf in he! WRRRRRR!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou ja ze moest ons niet meer en zoals ze tegen haar collega zei vond zij het niet nodig om open te doen en te groeten want werk en prive hield zij gescheiden. Volgens mij is het nog steeds werk al een ouder een kind komt halen.

Maar goed als zij weg is dan scheelt het al enorm want die twee andere meiden zijn toppers. Beide hebben op het punt gestaan om weg te gaan en besloten om te blijven en samen te werken om haar weg te krijgen. Niet weg te pesten maar haar fouten aan het licht te stellen en dat lijkt gelukt nu. Overigens had zij haar eigen zoontje ook op het kdv in haar groep dus echt objectief lijkt ze me ook niet. Oh ja enne morgan en de andere kindjes kregen steeds de schuld dat hij altijd verkouden is. Hij heeft een heel slechyte weerstand en hij hield juist de kindjes ziek zeg maar.

Maar goed het is hopelijk allemaal voorbij. Enne Rainbow Hasko is heel lief. Hij zucht ook alleen maar als de krant gebracht wordt

Groetjes,

Michèle

Jeeetje, wat moet jij af&toe met lood in je schoenen Morgan daar gebracht hebben! Als er zo’n leidster de hele boel even verziekt! Erg jammer, en dat ze niet eerder ontslagen is … ipv ontslag genomen!

Maargoed, fijn dat ze nu inderdaad weg is!
En aan de deur zal ze niet zo gauw komen denk, ze weet hopelijk toch wel dat zij FOUT zit … en niet jullie!

Nou hopen dat er op het andere kdv snel plek is, zodat Morgan het daar heel gezellig kan hebben! Zonder spanningen & confrontaties.

Nayaro - Danil / 14 September 2008

pff wat een verhaal!
ik weet niet of die vrouw een hoop problemen heeft ofzo maar daar lijkt het wel op vind je niet?
ik hoop niet dat ze bij je aan de deur komt.
maar wat er ook gebeurd laat je niet gek maken meid!
idd wat je zegt gewoon 112 bellen.

Ik hoop dat je snel een andere kdv vind, ook al is het om de afstand maargoed die spanningen over en weer is ook niet echt een pretje natuurlijk!
Wat sneu dat daar kerst en de sint niet door is gegaan door haar…had ze daar “haar redenen” voor?
het lijkt me echt geen fijne vrouw om mee om te gaan ofzo haha!
gelukkig is ze nu weg daar… hopelijk komt er een leuke voor in de plaats want daar zal iedereen wel aan toe zijn niet waar?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jeetje Michelle wat een verhaal. Je hebt idd al vaker aangegeven wat voor leidster het is, dus wat dat betreft niet erg dat ze nu weg is. Maar je begrijpt toch niet hoe onverantwoordelijjk iemand kan zijn en dat soort dingen doet. Die is dus echt niet geschikt voor dit vak en moet zeker iets anders gaan zoeken. Echt ziek als je zulk soort dingen doet. Het zal toch niet zo zijn dat ze even bij jullie aankomt kloppen. Ik hoop het niet voor je en gelukkig is idd 112 zo gebeld. Ik hoop dat dit niet nodig is.

Heb je trouwens al iets gehoord over het andere KDV. Duurt het nog lang voordat jullie daar terecht kunnen?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@ Inge en Sandra. Ik ga van de week even bellen of ze al weten wat de stand van zaken is bij die andere kdv’s. Ze zijn wel allemaal van dezelfde organisatie dus alles in een overzicht. Ze staat nu al sinds 29-5-09 ingeschreven en ze wordt in februari anderhalf dus ik weet niet of dat nog uit maakt.

Maar goed het wachten is nu wel dragelijker.

@ Preciousbaby, nee niet met lood in de schoen, ik heb alleen al die tijd gehoopt dat ze een keer zo dom zou zijn om me uit te schelden of zo want dan kon ik ter plaatse haar baas bellen. Mervin had er meer problemen mee want die was degene die echt als stront behandeld werd. Maar gelukkig is als het goed is nu alles voorbij. Anders kaart ik als klant aan dat ik het onverantwoord vind wat ze gedaan heeft bij haar baas en dat ik niet zomaar een sorry zal niet meer gebeuren accepteer.

Groetjes,

Michèle

michele,
bedoel je met “of dat nog wat uitmaakt” dat je haar ook een keer naar de peuterspeelzaal zou willen brengen?
of bedoel je ivm leeftijd of het meer gaat opschieten of niet?
ik snap dat het wat meer dragelijker is nu.
en hoever moet je NU reizen voor het kdv?
en ga je dan met de bus ofzo?
en hoever bij die andere?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nou ja ze hebben daar meer groepen Inge. Nu zit ze met 1 groep van 0 tot 4 jaar. Daar hebben ze ook groepen die van 0-2 zijn en van 2-4 jaar en peuterfase. Peuterschool is geen optie dan moet ik haar zelf brengen en halen.

Nu stap ik om kwart voor zeven de deur uit en dan heb heb ik 2 trams nodig en ben ik er om half 8. Bij die andere is het op de fiets zetten en 5 min later is ze er en ik kan met de fiets naar me werk dus scheelt ook weer veel reisgeld.

Groetjes,

Michèle