Sommige van jullie weten het al, maar bij morgan hebben we een probleem leidster. Ze is voor de kindjes lief maar tegen de rest van het personeel en sommige ouders is ze een ramp. Er zijn in het jaar dat Morgan er nu zit al 7 leidsters weggegaan door haar en ook ouders hebben hun kindje weggehaald daar.
Helaas wist ze het altijd zo te spelen dat zij gelijk kreeg van haar baas. Tot laatst. Ze had eerst mij als stront behandeld en begon daarna bij Mervin. Alleen als Mervin komt is ze nooit alleen dus haar collega viel het op en heeft het gemeld bij de eigenaresse. Ook heeft ze mijn hyves zitten lezen en toen ze zag dat ik nog contact had met een oud collega van haar heeft ze die helemaal verrot gescholden. Dat zet ook kwaad bloed bij mij.
Maar goed donderdag kwam ik op het kdv en was er maar een leidster met 9 kindjes. Ze hadden woorden gehad. Of eigenlijk had zij staan schreeuwen dat zij haar zwart maakte en dat ze niet meer wilde werken met hun. Ze had namelijk de dinsdag ervoor wederom geweigerd om de deur open te doen voor Mervin 's middags. En ze nam op staande voet ontslag. Overigens heeft ze van de zomer heel vaak vrij genomen terwijl het niet kon. Dan ging ze zo naar huis toe. De baas was toen in curacao en zij maakte daar flink misbruik van. Ze heeft toen ook een flinke waarschuwing gehad. Mede omdat het allemaal net net kon zeg maar.
Maar goed nu had ze ontslag genomen en haar collega in een niet verantwoorde situatie achter gelaten en de kindjes ook dus. Dus de spanning was te snijden. Vrijdag moest haar andere collega werken en die was doodsbang dat ze toch kwam met alle gevolgen. Waarschijnlijk was dat de rede dat Morgan niet slapen wilde.
Gelukkig is de baas het nu ook zat en maandag komen er al sollicitanten. Alleen woont zij bij ons om de hoek en dat weet ze. Dus nu is het alleen maar hopen dat ze hier geen verhaal komt halen want daar is ze ook nog wel toe in staat. Overigens 112 is dan zo gebeld.
Maar goed ik wilde het toch even kwijt. Morgan gaat nog steeds naar een ander kdv als ik er een heb maar dat heeft met afstand te maken. Maar ik ben blij als het rustig is zolang ze daar nog zit. Overigens is dit ook de leidster die het sintfeest en kerstontbijt niet door heeft laten gaan.
Groetjes,
Michèle