Spanning / angst wisselen elkaar af

Mijn vriendin zou vanmorgen bakkie koffie komen doen. Belde ze dat het niet door ging. Reden: Haar neefje 1,5 jaar is gevallen …
Gistermiddag is hij gevallen. Contact met huisarts maar niks ernstigs verder waar te nemen, dus weer naar huis met tips / advies en aankijken hoe hij blijft reageren etc. (gevallen= buiten op de arm van meisje die struikelde en hij is dus op de straat stenen geketst). Nu vanmorgen had hij nog steeds elke keer bloedneus dus zijn ze toch doorgestuurd naar ziekenhuis. Daar aangekomen zagen ze dat hij bloedingen bij de hersenen had. Dus met loeiende sirenes naar Nijmegen … Gelijk geopereerd, zagen ze niet 1 maar meerdere bloedingen. Hij ligt nu op de kinderIC, maar we vrezen voor het leven van die arme lieve kleine jongen…

Ik ben gewoon naar/ uit mijn doen / emotioneel en ontdaan… Ken dat kereltje persoonlijk niet, maar wel zijn familie. Gewoon het idee van een val dat dit kan gebeuren…

Oh wat eng zeg! Hoe lullig kun je terecht komen bij een val?! Brrrrrrr…
Hopen dat het toch nog goed komt. Hou je ons op de hoogte?!

Groetekes, Sje

Ja ga ik zeker doen… vind het ook wel fijn om het met jullie te delen. Heb mijn vriendin al 3 keer aan tel gehad. Ze zijn nu in gesprek met de arts…

Wat een schrik!! Eng… Spannend, pff…
Heel veel sterkte.

Liefs Shirley

Gewijzigd door - x-shirley-x op 01 Apr 2011 16:01:45

jeetje mina, wat een schrik, nou ik hoop dat alles goed komt hoor !
sterkte voor jouw, en je vriendin en het menneke !

Pippy is geboren 17.07.2009

O wat vreselijk, ongelovelijk dat je dat van een simpele val kan krijgen… hoop zo dat het goed komt, zal er heel hard voor duimen.
Heel veel sterkte en hopelijk bericht je ons binnenkort met wat hoopvoller nieuws…

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Oh wat vreselijk, sterkte!

Oh bah, ik ken ze natuurlijk helemáál niet, maar ik ben er helemaal van ontdaan! Dat dat kan gebeuren door een val! Voortaan toch maar niet meer zo snel zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen…

Jeetje wat heftig. Kippenvel als ik dit zo lees. En dat door een val waarvan je meestal denkt dat dit onschuldig is. Echt verschrikkelijk dat dit gebeurd is.

Ik hoop met jullie mee dat alles toch nog goedkomt.

Groetjes,
Sandra

Wat erg! Ik hoop dat je toch snel goede berichten kan plaatsen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh vreselijk! Heel veel sterkte en ik hoop echt dat hij opknapt!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat vreselijk! Kinderen vallen vaak, maar dat het zo’n ernstig gevolg kan hebben… Brrr!

Ik hoop dat het snel beter gaat met het kereltje!
Wens de familie maar heel veel sterke!

Ow wat erg!
Ik hoop dat het goed komt met het kereltje.

Gr, Danielle

Oh wat heftig zeg! Veel sterkte!

Groetjes Natasja

Lilypie First Birthday tickers

Hè meis wat naar Dat zijn nou precies dingen waarvan je hoopt dat t nooit gebeurd bij je kleintje…

Hoop op goed nieuws!

Sterkte…

Oh de schrik van iedere ouder! Wat vreselijk…Wil je ons alsjeblieft wat laten weten? Ook als er nog geen nieuws is? Ik merk nl. dat ik iedere 10 minuten check of je al wat gepost hebt…brrr…Merk dat ik er echt een beetje door van slag ben. Vooral omdat ik zelf ook wel met moppie op de arm loop buiten. Haar neefje en nichtje mogen het niet, die proberen het wel maar we zeggen steeds dat het niet mag. Ik weet niet hoe oud dat meisje was eigenlijk? Maar het kan iedereen gebeuren, je hoeft maar te struikelen…
Arm ventje, ik duim enorm dat het allemaal goed komt!
groetjes,
Wendy

Oh wat erg! Dat kereltje is dan wel heel erg raar terecht gekomen! Mijn nichtjes van 6 en 10 willen Eva en Max ook altijd tillen en dat mag ook van mij, maar nu zie je wel hoe gevaarlijk dat kan zijn! Brrr! Weet je al iets?

Groetjes Rainbow, trotse mama

heel veel sterkte! wat heftig… arme ziel…
heb je al wat gehoord?

Hier op het schoolplein hebben de meiden van groep 8 nogal de neiging om met de schattige kleutertjes te spelen en dan tillen ze ze ook op.

Ze weten dat het verboden is (en er wordt ook streng op gelet door de overblijfmoeders en de leerkrachten), maar toch doen ze het. Onze meiden zijn, toen ze nog zo schattig klein waren ook opgetild en we hebben ze instructies gegeven dat ze dan moeten zorgen dat ze weer neergezet worden. Desnoods gaan gillen ofzo, maar zo snel mogelijk weer op eigen beentjes in elk geval!

Ook al zijn het vaak grote meiden in groep 8, het blijven nog altijd kinderen die in hun enthousiasme lelijk kunnen vallen en zo zie je maar wat er dus kan gebeuren. Brrrrrrrrrrrrr…levensgevaarlijk.

Groetekes, Sje

Hey mini-boy,

Is er al wat nieuws hoe het met het ventje gaat?

Liefs Shirley