Spannende dag vandaag

Dag dames,

Wil even met jullie delen dat vandaag een spannende dag is voor mij…

Heel toevallig moeten mn zus én mn schoonzus vandaag allebei onder het mes. Mn zus wordt al het goed is nu geopereerd aan een dubbele liesbreuk waar ze heel veel pijn aan heeft en mn schoonzus krijgt over 2 uur een maagband geplaatst…

Ik houd dus heel de dag mn telefoon bij de hand en hoop dat alles goed gaat, want ze zitten beiden wel behoorlijk in mijn inner circle dus leef super met ze mee…

Zo, blij dat ik het even kwijt ben!

Liefs, Hilde

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

oh meiske… wat spannend! Hoop dat ze snel goed nieuws hebben en beide snel herstellen.

Oh spannend meid, we houden ze gekruisd hier.

Groetjes,

Michèle

Spannend zeg!! Hopen dat ze allebei snel herstellen!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

sterkte en succes met het wachten op de verlossende telefoontjes dat alles goed is gegaan,

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thanks meiden!

Fijn dat er altijd mensen achter de schermen meeleven, jullie zijn super!

liefs

Heel veel succes! Hopen dat de operaties snel achter de rug zijn en dat het goed is gegaan!

Groetjes Frauk

Ik hoop voor je dat alles goed gaat… positief blijven denken!!! Veel sterkte met wachten

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Nou, mn zus is dus onder het mes geweest en ze hebben geen liesbreuk gevonden! Echt heel bizar, want ze heeft er echt veel last van en zowel de artsen als zijzelf hebben het gevoeld en op de MRI scan was het duidelijk te zien. Toen ze haar open hadden, vonden ze dus niets raars… gelukkig ook geen tumor ofzo, want daar denk je dan direct aan. Ze krijgt nog een gesprek met de chirurg, dus dat wachten we nog maar even af met hoe nu verder…

het zit mij helemaal niet lekker…

En mn schoonzus nu dus op de operatietafel. dat is wel een heftige operatie, dus ik blijf duimen en hopen dat ik snel een telefoontje krijg dat daar alles goed is…

Liefs!

Heftig hoor meid,
Zeker apart van je zus…ze hebben het gevoeld en gezien, maar bij opereren niet meer…gelukkig niets anders ernstig. Maar kan me voorstellen dat je je hier niet helemaal lekker bij voelt. Ik hoop dat je zus alsnog snel van haar pijn af is.

En nu dus nog de operatie van je schoonzus. Lijkt me idd een heftige operatie een maagband laten zetten.
Hou je ons op de hoogte en succes met het wachten.

Liefs

Sterkte ermee! Gek verhaal van je zus: ze zien het wel, maar als ze haar opereren niet meer? Nou ja, zij zullen er wel verstand van hebben.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, ik snap er wat betreft mn zus ook niks van. Mn zwager en zijzelf snappen er ook niets van, ik wacht nog steeds op het telefoontje dat de chirurg het allemaal uit heeft gelegd, maar die moet eerst alles in de ok afronden, ook logisch natuurlijk, maar hoe ze nou verder gaan enzo, ik heb geen idee. Maar ja, zij blijft wel met de pijn zitten en kan nu niks omdat ze helemaal onder de pijnstillers zit en dan nog heeft ze pijn. het is echt een raadsel… Hopelijk kan die arts zo wat meer vertellen.

Mn schoonzusje is als het goed is nu zo ongeveer klaar. De operatie zou om half 12 beginnen en een uur of 2 duren. Pffff… dat wachten duurt wel lang zeg…

Nou ja… zorgen dat ik bezig blijf en ik hoor vanzelf wel…

liefs

schoonzusje is ggoed door de operatie heen gekomen, dus dat is een opluchting… als alles verder goed gaat mag ze morgen naar huis.

Mn zus moet nog steeds wachten op de chirurg…

morgen meer, hopelijk!

liefs

Fijn dat het goed gegaan is en nu hopen dat bij je zus ook alles gewoon oke is.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Gelukkig dat het met je schoonzus goed gegaan is. Hopelijk heeft/ had de chirurg voor je zus ook goed nieuws of een duidelijke uitleg.

Groetjes,

Michèle

Wat goed dat je schoonzus er goed doorheen is gekomen!!! Nu nog ff afwachten wat er met je zus gaat gebeuren, maar dat gaat vast ook helemaal goed komen!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Dank voor de reacties.

De chirirg is niet meer bij mn zus langs geweest, hij was het vergeten…

Ze hadden wel foto’s gemaakt van binnen in en die zagen er allemaal goed uit. De verpleging zei dat als de arts iets raars gezien had, dat ze dan anders hadden gehandeld, dus dat is niet het geval…

In elk geval kan ze vandaag of morgen terug naar het ziekenhuis voor en gesprek met de chirurg en een vervolgplan. Een raar verhaal. Ondertussen ligt ze dus nog steeds dubbel van de pijn, nu met twee gaten in haar buik erbij… En nog steeds helemaal onder de pijnstillers. Vind het wel heel sneu voor haar!

Maar ja, het zal allemaal wel weer goed komen inderdaad. Niet de opluchting die ik had gehoopt aan het einde vand e dag, maar oke…

Liefs!

Wat een l*l om dat te vergeten zeg. En je zus maar wachten. Hopelijk vinden ze snel wat het wel is want dit schiet niet op natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat de operatie bij je schoonzus goed is gegaan. Maar idd wel een heel raar verhaal van je zus. Als ze iets hebben gezien op de foto’s dan is het heel vreemd dat er niks aan de hand is als ze haar opengehaald hebben. Aangezien ze nog steeds pijn heeft zit er toch iets niet goed. Hoop voor jullie dat het iets onschuldigs is waar ze last van heeft en dat ze niet nog een keer onder het mes moet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker