Spannend, ander huis kijken!

hoi meiden,

We gaan om half 6 naar een ander huis kijken!
een vrijstaand huis en een flinke tuin!
het kwam zomaar op ons pad eigenlijk. we hebben net heel ons huis verbouwd en we hebben altijd gezegd als we iets vinden met een grote tuin dan willen we toch gaan kijken. en anders blijven we zitten. We hebben nu een twee onder 1 kap woning. En nu kwam dit huis te koop in het dorp en gaan we vannavond toch maar een kijkje nemen. het is wel een verouderd huis dus wordt een 10 jaren plan met verbouwen etc. Maar zo’n gaaf huis! Met veel mogelijkheden! ben stiekem al een beetje verliefd!

spannend dus en ik ben erg benieuwd!

Groetjes Gytha

Spannend, Ik hoop dat het wat wordt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat spannend. Ze te horen klinkt het erg aantrekkelijk, dus hoop dat het echt een huis is wat aan jullie verwachtingen voldoet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Klinkt goed… zie al hele villa voor me
Jullie eigen huis ook te koop of dat nog niet?

Succes we horen wel hoe de verliefdheid afloopt

nou nee vila is het niet hoor hahah. (was het maar waar)
klein gezellig huisje met royale achtertuin met uitkijk op weilanden!
zo vrij als een vogeltje dus.
Als het iets is dan gaat ons huis de verkoop in!
Daar zie ik het meeste tegenop, het is wel helemaal verbouwd maar de verkoop ligt aardig op z’n gat!
Maar we zullen zien!

Groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 19 Oct 2009 14:43:51

Hoi,

Wat leukk joh spannend.
Wij wonen ook achteraf het is zo genieten je bent altijd wel bezig in en om het huis.
Het enigste nadeel is dat de dichtsbijzijnde winkel/super/AH 20 min fietsen is.
Staan jullie boven aan de lijst of zijn er nog meer gegadigde?
Spannend hoor

Groetjes Cora

Spannend hoor. Succes vanavond!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Spannend. Was het wat??

Groetjes,

Michèle

Oh wat spannend! En nog steeds verliefd op dat huis?

Groetekes, Sje

Mijn zus heeft vorige week huis gekocht en diezelfde avond is haar eigen huis ook verkocht … dus je kan het zomaar toch treffen tijdens deze crisis!

Ben benieuwd hoe het was?? Nog mooier als in gedachten of …

Wat leuk en spannend! Hoe was het?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Spannend! Wij zijn zelf ook bezig met een nieuw huis. Eerst ons eigen huis verkopen. Dat staat nu 2 weken te koop en gelukkig zijn er al mensen komen kijken en is er al een bod gedaan! Véél te laag helaas…het geeft toch ook wel een beetje stress, een huis kopen en verkopen. Vind ik hoor. Maar was het wat??? Enne…échte droomhuizen komen zomaar op je pad vaak! Helaas hebben wij er eentje op het oog die net een slagje te duur is. Hopelijk kunnen wij dat kopen voor wat minder. De huizen zijn momenteel erg duur. Grrrrr!

Groetjes Rainbow, trotse mama

jaaa nog meer verliefd geworden!
het is echt oud maar we hebben daar nog zoveel mogelijkheden.
Helemaal top we kunnen er zeker wat moois van maken.
maar morgen eerst hypoteek adviseur bellen, en ons huis de verkoop in en dan hopen dat ons huis snel verkocht wordt en het andere huis niet! want ja met 2 hypotheken wil ik ook niet zitten.
als het andere huis eerder verkocht wordt dan stoppen wij ook met de verkoop van ons huis!
wel spannend allemaal. Ons huis is wel helemaal af nu! alles vernieuwd van zolder tot beneden alleen een mini tuin! en dat kan net een afknapper zijn of… misschien niet!

Spannend dus allemaal!

Groetjes Gytha

Leuk zeg dat jullie zo enthousiast zijn. Hopen dat het snel lukt om jullie eigen huis te verkopen. Zou jammer zijn als het andere huis alsnog aan jullie voorbij gaat.

Groetekes, Sje

ja en dat is mijn grootste angst!
Hopen dat we een beetje geluk hebben!

Groetjes Gytha

Wat spannend Gytha.

Ik hoop dat jullie eigen huis snel verkocht wordt en dat jullie dit huis kunnen kopen.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Spannend spannend
Kan je zeggen heerlijk om een vrijstaand huis te hebben hoor
geen buren, je kan zoveel lawaai maken als je zelf wilt.
je kan lekker rondom lopen.
en dat 10 jaren plan is te doen toch
Hier hetzelfde verhaal, maar als je een beetje handig bent is het ook wel lekker hoor.
zal voor jullie duimen

Groetjes Marianne mama van Ruben

Oh de kriebels in je buik zitten er dus nog… … hoop en duim dat jullie je huis snel kwijt zijn en dat er verder voor die andere geen gegadigde zijn!! Weet je of er meer mensen interesse in hadden?

we waren de eerste die kwamen kijken maar het staat pas vanaf vorige week te koop! Dus dat is eigenlijk voor ons niet zo gunstig
dus spannend. de eigenaar van het huis is overleden, dus denk wel dat de kinderen er vanaf willen! hopen dat niemand zin heeft om het huis te verbouwen!
ooo heb er slecht van geslapen hoop zo dat het ons gegunt wordt!

Groetjes Gytha

Hoop ook dat het jullie gegund is!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker