Spaarpot

Wie weet er waar ik een leuke stoer spaarpot kan vinden? Evt met naam oid erop.

Vaak geven wij het kleingeld in een spaarpotje voor Jurian en Levi maar … de spaarpot is gesneuveld (was van glas) en nu wil ik graag voor beide eentje kopen… Maar waar en wat??

Typ spaarpot op Google in en je krijgt hele leuke sites!

Groetekes, Sje

En als je spaarpot met naam intikt, krijg je ook interessante sites.

Groetekes, Sje

Merel heeft een verzilverde met haar naam en geboortedatum erop. Die hebben ze ook bij de juwelier.

Groetjes Natasja

Hmm… waar heb ik dit verhaal nu ook gehoord…

O, ja… Seth heeft zijn eigen gisteren stuk gegooid!
Dus wij gaan op zoek naar 1 van plastic!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@ lalala
Hij had het geld vast nodig voor iets heel belangrijks!

ik heb bij bart smit een digitale spaarpot gekocht , dan hoef je niet steeds het geld te tellen, erg handig

before you judge me, try hard to love me

Ik heb een pluche varken met een kroontje op Kan ze zowel geld in doen als mee knuffelen.

Groetjes,

Michèle

Ach mijn arme dochter…

Volgens mij is ze de enige zonder spaarpot… Moet maar snel verandering in komen.

OH NEE!!! Ze heeft een poseleinen paddenstoel als spaarpot voor haar afgelopen verjaardag gekregen! Jullie snappen het: Er zit nog niks in! Shame on us! Maar… ze heeft wel een goed gevulde spaarrekening, hoor!

Vanaf nu zal ik af en toe iets in dr spaarpot gooien. Wel zo leuk!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Noah heeft voor zn geboorte een zilveren spaarpot gekregen in de vorm van een beertje van zn oom… Af en toe gooien wij daar ons kleingeld in, of wanneer meneertje op de grond wat geld ziet liggen gooit ie het er zelf in.

Maar ik zou eens kijken bij de Action, Wibra?? Intertoys of Bart Smit…

Liefs, Melanie

@malawimamajada: Haha… nee, hij had net het geld gestort, het was een boevenstreek van hem.:S

Bij van die sigaren/kadowinkels hebben ze ook vaak spaarpotten.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Ach mijn arme dochter....

Volgens mij is ze de enige zonder spaarpot… Moet maar snel verandering in komen.

OH NEE!!! Ze heeft een poseleinen paddenstoel als spaarpot voor haar afgelopen verjaardag gekregen! Jullie snappen het: Er zit nog niks in! Shame on us! Maar… ze heeft wel een goed gevulde spaarrekening, hoor!

Vanaf nu zal ik af en toe iets in dr spaarpot gooien. Wel zo leuk!

Liefs!

Ach Liske mijn dochter heeft geen spaarrekening

Groetjes,

Michèle

Tja mijn dochter heeft geen spaarrekening, spaarpot en woont ook nog in Afrika!

Hahaha! Jada wint, zij is officieel de zieligste!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Leuk… ik denk ga vanmiddag samen met Jurian er eentje uitzoeken. Gewoon van een varken/koe of auto… Niet met naam oid. Vind hij vast wel leuk… want die andere vind hij heel jammer dat die kapot is…