Sorry

Ik ben de laatste tijd wel erg afwezig, of was het nog niet opgevallen.
Maart dat zal voorlopig ook wel effe zo blijven.
Ik ben een oud klasgenootje van me tegen gekomen, en van het 1 komt vaak het ander, en na veel geklets kwam de vraag hoe gaat het nu met de rest van groep 8?
en voor je het weet ben je met een reunie bezig, en daar gaat al mijn tijd nu even inzitten.
dus ben er nog wel alleen een beetje afwezig.

Groetjes Marianne mama vanRuben

ohhhhhhhh leuk

ben je lid van schoolbank.nl daar vind je ook al mss heeeeeeeel veel klas of jaar genoten.

gr nathie en suc6 met de voorbereiding

Oh wat een leuke reden om hier wat meer afwezig te zijn. Gewoon lekker regelen die reünie! Altijd leuk toch om al die mensen weer eens te zien en te spreken.

Dus voel je niet schuldig. Als je af en toe een teken van leven geeft dan zijn we al gerustgesteld.

Groetekes, Sje

Ja schoolbank ben ik ook lid van, vind ik daar me oude vriendjes en kan ik die ook mailen maar de mail kan dan alleen bestaan uit een tekstje van hun. Dus ik kan geen e-mail met ze uitwisselen of zo, tenzij ik betaal en dus meerdere rechten krijg op hun site, jaaaa daaaaaaaaag. Vind ik persoonlijk wat flauw. Ik vond mijn eerste liefje ( van de kleuterschool totdat ik ging verhuizen in de 4e klas ) terug via hyves. Kijk das leuk hahahaha hij wist zich echter alleen nog maar een meisje met heel lang haar te herinneren ( ikke dus ) hahahahaha.
Maar meis, een reunie tof joh. Ben benieuwd wat je ervaringen zullen zijn.

dat is wel een leuke bezig heid marianne

veel plezier met voor bereiden altijd leuk zoiets

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

nou dat vindt ik een goede reden hoor hihihihih ja had je wel gemist ,maar dacht je heb het druk gehad met kerst, en ben druk aan het leren hihihihihi
nou heel veel succes met je reunie

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>

Het is een heel gepuzel maar heb de hele klas bijna terug gevonden mede dankzij hyves daar staan zoveel oudklasgenoten op.
en gelukkig maar is iedereen dol enthousiast voor een reunie.
maar er gaat echt een hoop tijd in zitten.
maar heb er wel erg veel zin in om iedereen weer eens in levende lijfe te zien.

Groetjes Marianne mama vanRuben

zo leuke he .waar hyves niet goed voor is hihihihiihih succes

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>