… maar ik weet het even niet meer! Heb paar dagen geleden nog gereageert op een vraag van Diaan, en toen was ik nog redelijk positief… maar nu! Pfffffff ik ben kapot. Thije is een maand lang al aan het spoken snachts. Hij begint midden in de nacht, de ene keer 1 uur, dan weer 2 of 3 uur. Hij begint te huilen en houdt niet meer op. Heb al veel geprobeert, laten huilen en na 15 minuten even naar hem toe, uit bed en troosten in zn kamer, in ons bed, slokje water… hij blijft maar huilen. Vannacht werd hij om half 1 wakker, en viel tegen half 4 pas weer in slaap. Op het laatst heb ik mijn vingers in mn oren gedaan en na een tijd hoorde ik hem niet meer, en sliep hij eindelijk. Vannacht werd hij wel rustig als ik hem uit bed pakte, maar vele andere nachten bleef hij gewoon doorhuilen. Ook als hij uiteindelijk bij ons in bed lag. Wil daar eigenlijk niet aan beginnen, maar na een aantal weken wil je alles proberen!!! Hij heeft zelf eergisteren een flesje gehad in de nacht, wat ik echt niet wil, maar ik was echt even radeloos, ik kon dat gehuil niet meer aanhoren!
Is dit gewoon een hele grote, lange sprong? Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik moet overmorgen naar het CB, wil dan wel eens weten wat zij adviseren, al verwacht ik daar niet te veel van. Maar…HELP!!!