Sorry voor de lange stilte

ben gewoon druk met niks… is dat wat? Neem lekker mijn rust, zit weinig achter de laptop dus zodoende ook weinig achter ikkeben. En ga veel met mijn zoontje op pad nu het nog redelijk lukt.

Verder gaat het redelijk met me… je leert leven met alle ongemakken van misselijkheid/ banden pijn en bekkenpijn. Ook ben ik nu flink aan het groeien dus … ben ik al snel moe / uitgeput. Daardoor moet ik het werk in huis verdelen over de hele week… en ga ik smiddags proberen even mijn benen te strekken…

Dus vandaar (de vraag die ik kreeg van sommige) bij deze beantwoord. Jullie zitten nog steeds in mijn hart en gedachten …

Lilypie In verwachting Ticker

Hoi miniboy,

Fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Neem vooral lekker je rust en geniet nog even van je tijd samen met Jurrian.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Je heb gelijk dat je je rust neemt en lekker op stap gaat nu het nog kan. De pc loopt niet weg

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

En jullie ook niet… hoop ik

Fijn dat het goed gaat!

Ik vroeg het me inderdaad af, maar was meer bang dat er wat aan de hand was.
Maarre… je bent juist aan het genieten, goed bezig!
Je hebt een vrijbriefje van ikkeben hoor

Lekker verder genieten!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

neemt het er nog maar even lekker van hoor meid.
en wij lopen idd niet weg hoor!!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Gelijk heb je dat je zo lekker aan het genieten en uitrusten bent. Straks zal je het druk genoeg krijgen, dus gewoon lekker zo doorgaan. Natuurlijk hebben we je wel gemist, maar jij bent belangrijker. Ikkeben loopt niet weg.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ondanks de ongemakkelijkheden genieten van je zwangerschap, rust, en het mooie weer. En het kan toch niet zo zijn dat als je een tijdje niet op Ikkeben bent, je vergeten wordt (of er niet meer bij zou horen??? )

Groetjes bianca

Je hebt helemaal gelijk meid. Lekker even aan jezelf denken en doen wat je kan en wat je wilt. Wij zijn gewoon hier enne wij denken ook aan jou hoor

Groetjes,

Michèle

Dat doe je goed meid…lekker je rust nemen en met Jurian op pad gaan. Nu heb je nog echt even de tijd voor hem alleen. En je moet ook echt goed aan jezelf denken!!!

En de meldplicht op ikkeben duurt nog een week of 10 hahaha

{{{{{{digi-knuffel}}}}}

neem je rust dat is het belangrijkste en de rest komt van zelf weer hoor!
geniet van je zwangerschap.

ps miniboy ik heb 2 van die gave stoeltjes gekocht die jurian ook heeft.
krijg ze vannavond weer een leuk verjaardagskado dus
Nog bedankt voor de tip!

Groetjes Gytha

Och meid, ik had je wel gemist, maar dat zou vast een reden hebben. Soms heb je gewoon geen tijd om te Ikkeben, ben je te druk. Of je hebt gewoon even geen zin. Ook dat kan! Je moet wel gewoon doen wat je zélf fijn vindt en je komt gewoon lekker kletsen als het uitkomt! Rustig aan hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh gaaf hé die stoeltjes… mail mij maar foto als je ze binnen heb… ben reuze benieuwd waar jullie keuze op gevallen is!

Vandaag zo’n sea-band tegen de misselijkheid besteld (ooit tip van rainbow). Hoorde hier in het dorp van een meisje (die ook misselijk is) dat het bij haar heel goed hielp vanaf dag 1 geen last meer gehad… dus … duimen dat het bij mij ook zo gaat! Ben het nl spuugzat (letterlijk!)…

Verder genieten we van het mooie weer… en komen we weer op ikkeben

Gewoon lekker rustig aan doen

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Heerlijk, niets doen!

Wij wachten geduldig af tot je je weer een keer komt melden en ondertussen ga jij maar lekker verder met genieten van Jurian en nemen van je rust.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb nog nooit van een sae band gehoord mini-boy, maar ik hoop echt voor je dat het gaat helpen tegen de misselijkheid.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

jee ik lees het nu pas, ik had je vanmiddag al gemailt mini-boy

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker