Sorry meiden

Ik ben niet zo veel online jullie zullen dat wel begrijpen denk ik zo niet helaas pindakaas hahaha

ff zonderdollen natalie gefeliciteerd had ik al gezegt op msn maar goed nogmaals want het is toch een hele klus hihi

els gefeliciteerd met je aanzoek mei is een mooie maand…

bianca ik hoop dat je meisie er weinig last van heeft inderdaad wat kim al zei veeeeellll ijs

morgen moet ik weer naar de gyn dan hoop ik dat ze kunnen inleiden anders zullen we zien wat er gebeurd ik hou jullie op de hoogte hoe dan ook, zal wel via via gaan maar goed komt helemaal goed wie weet kan ik vanavond nog wel ff posten ben begonnen hahaha zou wat zijn maar heb er een hard hoofd in kleine vind het best daar, alleen mama heeft niet zo’n zin meer wil nou wel eens haar kind zien…

kuss voor iedereen

Tries

heeeeee tries doe je rustig aan,en het komt goed he

denk aan jezelf en de kleine,je heb het straks druk zat.

strekte voor morgen,zal aan je denken

groetjes bianca
http://net.clubs.nl/Dylan&Kaitlyn

Speciaal voor Triesje ff online nu. HEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEL STERKTE MORGEN!!! En heel erg bedankt voor je lieve kaartje. Trouwens wond is niet 7cm wat wij dachten, maar het is ongeveer 13 a 14 cm, iets van 17 hechtingen zagen we snel zitten, maar toen vielen we bijna van ons stokkie (wat een SuperMo he…) en deden we snel vervband er weer op.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo