Sorry maar

Sorry meiden ik zal ff een tijdje niet zo reageren als anders, ik ben er wel en ook niet.

Het is me de laaste tijd gewoon een beetje te veel te veel aan me hoofd en het nazwangere zal ook wel zijn rol spelen, maar ik lees elkedag en zal soms misschien reageren en soms niet

sorry maar moet echt ff tijd nemen voor me zelf…

kim ik bel je nog, ik ben er wel gewoon ook voor de rest je snapt wat ik bedoel denk ik

Liefs Tries

Hoi Tries,

Ik vroeg me al af wanneer dat een keer zou komen. Je hebt het nog lang volgehouden.
Ik wens je heel veel sterkte met alle trubbels, hoop dat het wat vooruit gaat allemaal en dat je toch ook een beetje kunt gaan genieten van je mannen. En vooral dat je ook een beetje op een fatsoenlijke manier kunt nazwangeren, lichamelijk en geestelijk. Want ik kan me zo voorstellen dat met 2 kinderen het verhaal weer helemaal anders is.

Heel veel sterkte!

Groetjes Miriam

Ga jezelf maar eens lekker verwennen.
Dat heb je echt nodig en verdiend.

Marty

Joehoeeeeeeeeee, houd toch eens eenmaal in je leven op met Sorry zeggen… Wat denk je zelf, zat dit er al niet een tijdje aantekomen??Waarom denk je dat ik lekker 2 weekies verdwijn naar de zon als het nog effe kan, jij kan niet weg met twee kleintjes en een man die niets kan, neem maar eens rustig de tijd en na de zomer gaan we lekker een weekendje weg met zijn allen en dan ga ik ervan uit dat je man samen met twee zoons koppie onder gaat, maar dan in het zwembad en dat jij dan van de kant toekijkt met een cocktailtje in je hand en denkt, pfffff het is allemaal achter de rug ik ga nu genieten!

Kussies

sterkte…neem je tijd, en probeer ook echt die rust te nemen die je nodig hebt (en verdienr) sterkte…

Rustig aan doen Tries!!!

Liefs, en veel sterkte, Els