Sorry aap

na een paar dagen geen tijd te hebben gehad om te ikkebennen dan weer even een komisch berichtje,
een tijdje geleden hadden de oudtste kinderen de jongste geleerd om iemand aap te noemen , nou vonden wij dat niet kunnen en lieten hem dan sorry zeggen,
nu gingen wij onlangs lekker een dagje naar de dierentuin, prachtig weer niet te warm niet te fris echt helemaal super,
en toen kwamen we wij de apen, mama kijk een aap!!! oh sorry aap, mama aap ohh sorry het was echt zo komisch,
leg hem maar eens uit dat naar de aap je geen sorry hoeft te zeggen want het is toch een aap.en dat je tegen papa of mama geen aap mag zeggen

de tweede zoon had bij de entree het juiste kaartje gekregen waarbij je een dierenkwartert spel kon winnen en ook daar zat een plaatje bij van een aap dus nu krijgen we de hele dag te horen als de kleine naar het kaartje kijkt, sorry aap
hahaha.
verder was het een super dag helaas kan ik geen foto´s plaatsen omdat mijn pc de foto´s heeft opgeslagen heeft bij een een of ander programma die ik via geen site kan openen.
echt jammer want ik heb zulke leuke foto´s van de kids bij de dinosaurissen die ik graag met jullioe had gedeeld

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 09 Jul 2010 12:49:20

Haha, dat is ook heel verwarrend!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker