Is dat er hier eigenlijk?
Ik heb vandaag vanalles uitgezocht (babykleding) maar weet eigenlijk niet of het de bedoeling is dat het hier geplaatst word??
Is dat er hier eigenlijk?
Ik heb vandaag vanalles uitgezocht (babykleding) maar weet eigenlijk niet of het de bedoeling is dat het hier geplaatst word??
Nee, in principe is dat hier niet de bedoeling.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
@Asje: “in principe niet” dus opzich zou het wel kunnen? haha ik bedoel we hebben eerder toch ook troetels geruild en weet ik veel wat nog meer… het is niet zo dat er echt advertenties geplaatst gaan worden maar…hoe vaak komt het nou voor? zou ze eventueel niet gewoon tussen neus en lippen door kunnen posten wie interesse heeft dat die kan mailen? dan staat er niet echt een uitgebreide lap tekst bij… maar volgens mij heb ik dat eerder ook gedaan “gezocht"fietsstoel”
Nou een beetje lastig. Als je elkaar al wat langer kent maakt dat allemaal niet zo uit. Maar ikkeben staat heel goed bij google en voor je het weet hebben we het hier vol staan met advertenties of mensen die ze afstruinen joh. Whahaha dan doen we heel de dag niks anders meer dan advertenties verwijderen. Maar als we echt zo streng waren hadden we ruilactie vraagjes of deze topic al lang weg gegooid lijkt me.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Op de andere forumsite waar ik woon hebben we in het forum “Ruilen en weggeven” een algemeen kortingsbonnen/spaarzegeltjes/spaaractiedingen-topic. Daar zet ik ook altijd bij “wie van de actieve leden kan ik blij maken met…”.
Anders heb je inderdaad van die mensen die speciaal lid worden om de gratis dingen voor de neus van de actieve leden weg te kapen. Zo hebberig! Bah! Er zijn mensen die zo gratis mogelijk willen leven en daar de hele dag het internet voor afstruinen. Bjek.
In het basistopic van dat forumonderdeel staat dat dat forumonderdeel alleen bedoeld is voor actieve leden. Dit om bovenstaande praktijken te voorkomen. Tot nu toe werkt het, want we hebben nog geen strandjutters gezien op de site.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 25 Jun 2011 11:48:42
quote:
want we hebben nog geen strandjutters gezien op de site.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 25 Jun 2011 11:48:42
hihi… zou best een strandjutter willen zijn hoor
Nou, mochten er mensen interesse hebben, dan mail mij eventjes.
Jongens en meisjes kleding vanaf maat 50.
Alles is nog heel! Sommige dingen zijn zelfs nog nieuw.