Soort luier- kruidvatluier

Hoi hoi,

ik ben heel benieuwd hoe anderen denken over de kruidvatluier.
naar mijn idee is het toch een van de goedkopere luiers die toch waar maken voor hun geld. ik gebruik nu nog de huggies maar die zijn bijna op. dus vandaar …
wat gebruiken jullie voor luier

groetjes fenne

Hoi Fenne,

heb eerst ook kruitvat luiers gebruikt, maar vindt deze erg dik en stug!!
Ben nu pampers gaan gebruiken en bevallen me beter zijn erg elastische en ook niet zo dik.

Ik vondt de kruitvat luiers niet fijn maar zijn inderdaad wel goedkoper.
Maar als ik de aanbiedingen af ga heb ik de pampers ook goedkoop en soms net zo duur als kruitvat luiers. En iedere week zijn de pampers wel ergens anders in de reclame. Ik heb er nog nooit de volle mep voor betaald.

Maar ieder zijn keuze.

groetjes Gytha

ik gebruikte altijd etos luiers, maar die hebben ze verabderd en nu vind ik het niks meer, dus ook kruidvat ofc1000 die vind ik ook erg goed

Ik merk wel verschil tussen de duurdere en goedkopere merken.
Wij hebben altijd de duurdere merken maar voor minder geld omdat wij altijd de aanbiedingen aflopen. Er is bijna altijd wel ergens een aanbieding 3 halen twee betalen. En dan halen wij er gelijk een stuk of zes. Scheelt dan toch weer mooi twintig euro.

Ik heb bij beiden bumblies gebruikt omdat deze niet zo dik waren ook en ook smaller voor je beurs. Nooit problemen mee gehad.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi,

Wij hebben meestal de luiers van c1000.
Een heel enkele keer die van de aldi. Vinden we ook goed.
Zijn allebei niet zo duur.
De luiers van DA vinden we duur!

groetjes Heleen. mamma van Elke en Anne

Hoi hoi…

Ik gebruik van begin af aan bumblies en daar ben ik erg tevreden mee. Zijn ook niet zo duur .

groetjes moemel.

Ik heb ze altijd van de Aldi. Prima luiers!

Enige nadeel is dat er een vreselijke opvallende papegaaienprint op zit waar je niet blij van wordt in de zomer als die meiden een zonnejurkje aan hebben. Die print schijnt helemaal door het rompertje heen.

Ik snap echt niet waar zo’n rare print voor nodig is. Bestaan er trouwens nog wel luiers zonder print? (behalve dan de tailleband, die mag van mij print hebben, het gaat me om het broekgedeelte).

Groetekes, Sje

hoi

Ik heb vanaf het begin af aan pampers gebruikt, bevalt me prima.
Heb tussen door wel is een ander merk gehad maar val toch weer terug op pampers

Oja en Sje ze bij Action wel luiers zonder print op het broekje, zag ik bij mijn moeder die had ze meegenomen om te proberen.

groetjes sylvia

Hoi,

Ik ben een fanatiek kruitvatluier gebruiker. Ze zijn een zeer goed alternatief voor de dure pampers. Zeker als je de value pakken neemt. Ik heb geen problemen met stijfheid en soepelheid. Tja omdat ze wat dichter op elkaar verpakt zitten lijken het net planken maar even open vouwen en en heen en weer bewegen verhelpt dit. Daarbij komen de kruitvatluiers uit de pampers fabriek tuurlijk zullen ze een iests anders proces ondergaan maar ik merk weinig tot geen verschil.

groetjes

lon106

Hallo,

Ook wij gebruiken pampers. Maar we gaan ze in Duitsland halen. Dat is een uurtje met de auto, maar het is de moeite waard! Het prijsverschil kan oplopen tot 8 euro per doos. We laden wel altijd de hele auto vol zodat we voor 2 maanden genoeg hebben.

Groetjes,

Tamara

hoi hoi, Chelsea is nu 21 maand en ik zweer bij de kruidvat luiers en absoluut niet om ze goedkoop zijn, maar omdat ze echt goed zijn!!
ze zijn inderdaad wel wat dikker en stugger maat ze stinken niet en lekken niet door! Ik heb pampers en c1000 luiers geprobeerd maar de pampers bevalt mij helemaal niet, daar kijk je dwars doorheen en ik vind ze op een gegeven ogenblijk stinken(kon echt ruiken als chelsea geplast had) en dat net zo als bij de c1000 luiers!! Dus mijn keus ligt echt bij de kruidvat luiers!! groetjes esther

Hoi Thamar…

Jij vroeg waar de bumblies van waren.Het is het merk bumblies en ze zijn te koop in o.a Jan Linders…Plus…Spar.Voor zover ik weet.

Groetjes Moemel.

Deen heeft ook Bumblies.

Bij mij kan het zomaar per leeftijd varieren welke luier goed is.
Mijn dochter van net 2 kreeg tot een half jaar terug Bumblies, maar opeens lekte ze 's nachts door, ook met grotere maat en krijgt nu luiers van de LIDL.

Etos, Kruidvat, Bumblies, Lidl zijn merken die ik over de jaren heen bij mijn andere kinderen heb gebruikt en tevreden over ben.
De nieuwe Pampers vind ik niets, ik scheur het plakrandje er minimaal 2 per pak vanaf.

hallo,

Wij hadden ook altijd kruidvatluiers, prima niks op aan te merken.
Maar toen hij ouder begon te worden zaten die luiers niet meer goed hij was dag en nacht nat .
Toen zijn wij overgestapt op libro, en ben daar nog steeds zeer te vreden mee.

josiena

voor mijn dochtertje (die is 's nachts nog niet zindelijk) gebruik ik de luierbroekjes van AH maat 6 of die van C1000 maat 6. Voor Lucas gebruik ik maat 5 van c1000 merk. Eerst ook wel die van de lidl maat 5. Het nadeel van de lidl is vind ik dat ik er niet precies twee weken mee kan doen en met die van de c1000 wel daar zitten nl 10 luiers meer in. Dat is toch zo’n 2,5 dag.

Ik vind de luiers prima werken hoor! ik hoef die dure luiers niet…zonde van het geld!
Gr, bianca

mama van lisa (14-05-2003) en lucas (31-12-2005)

wij zijn van het ene merk naar het andere merk gegaan maar we zijn nu bij de luiers van AH en ik wil niets anders meer. Ze zijn niet duur en heel erg fijn.
Die dure merken zitten niet goed bij onze dochter.
Het is voor ieder kind anders. bij mijn neefjes zitten de luiers van het kruidvat heel goed.