t is jammer dat onze familie met kids allemaal uit de buurt wonen, 2 nichtjes in belgie, straks een neefje of nichtje in duitsland, een nichtje zeeland, niks echt in de buurt. Daardoor krijg je echt het familiebezoekje ipv een gezellige inval. Dat missen we soms wel. In onze vriendenrking zijn er ook geen baby’s. Zou sonne het missen denk ik dan wel eens, want hij vindt andere kindjes kijken erg leuk. herkent iemand dit? Nu laat ik hem maar forumfoto’s zien hihi
Soms wel jammer hoor
Wij hadden ook geen vrienden met kinderen.
Ik heb via internet bijvoorbeeld Marielle (mamma van Stijn en Larissa) leren kennen, we gaan regelmatig bij elkaar op bezoek en het is heel gezellig.
Inmiddels zijn we wat vrienden die kinderen hebben gekregen en ook familie.
Maar internet is een mooi medium om nieuwe mensen te leren kennen.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Ik herken het zeker wel.
Aan mijn kant van de familie ben ik de eerste met een kleintje, aan mijn man zijn kant is ruben de vierde, maar helaas kan ik niet met zijn familie overweg, dus ik kom daar liever niet over de vloer.
de vriendinnen die ik heb zijn bijna allemaal studentjes of staan nog vol in het stappers leven.
de ruben heeft eigenlijk alleen zijn ouders en oma en opa.
maar ja straks krijgt hij de leeftijd voor de peuterspeelzaal dus ik maak me er niet al te druk om.
Groetjes Marianne mama vanRuben

Ja dat is ook zo, als ze naar de peuterspeelzaal gaan, dan hebben ze ineens heel veel peutertjes om mee te spelen. En dat is voor je het weet zo ver…want jeetje wat gaan de maandjes snel om zeg!!!
Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee, ik heb heel veel vrienden met kindjes en ook mijn familie woont in de buurt.
Maar Sonnetje die gezellige inval is ook niet altijd leuk hoor soms vind ik het best wel lastig al dat bezoek, dan komt schoonmams en dan weer mijn moeder enz enz, al vind ik dat de band met mijn moeder wel heel speciaal is geworden.
Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat als iedereen zo ver weg woont dat dat erg jammer is.
Stella van Es
hoi ik erken dit wel iets. ik heb zelf geen vrienden die kindjes hebben mijn vriend die heeft er wel een paar maar die zien we niet veel meer en die kindjes zijn ook veel ouder. mijn fam zie ik heel weinig ze wonen allemaal in amsterdam soms is dat best moeilijk omdat je toch wel behoefde heb aan je eigen moeder. mijn schoonmoeder die woont in de zelfde straat als ons en ik zal iedereen meteen afraden nooit in de zelfde straat gaan wonen als je schoonouders pppffff wordt er gek van. maar ben niet bang dat luna straks wat te kort komt straks heeft ze school en peuterklasje enzo dus ze kan met genoeg kindjes spelen straks,
groetjes