Soms maak je wat mee in twente

Hahahaha, afgelopen zaterdag heb ik de oude schutting gesloopt omdat vandaag eindelijk de nieuwe kwam, ik heb angstvallig sofie’s plastic speelhuis in de gaten gehouden want ja ik woon hier randje woonwijk, naast mij zit bos dus dacht tja naar binnen dat ding of erop gokken dat de tukkers nog wel eerlijk zijn, wasmolen(brabantia gloedjenieuw) ook buiten gelaten en nog veel meer zooi van wat een mens achter zijn huis verzamelt… alles open en bloot aan de achterzijde van ons huis, niets mee gebeurt. maar nou komt het!! Ik heb een bamboebankje in de voortuin staan, niets bijzonders, na 3 jaar kon je er niet meer opzitten door weer en wind, hier een foto waar sofie erop zit

niets bijzonders dus, ik hele weekend in de stress om de dingen in mijn achtertuin, is toch mijn bankie vannacht gejat… snappen jullie dat nou??? De planten die erop stonden staan netjes op de grond maar wie neemt er nou mijn kapotte bankie mee??? En laat de spullen van waarde staan

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hahahaahhahahahaha!!!

Oooooo, SORRY hoor, maar ik moest er echt even om lachen.
Lullig van je kapotte bankje, maar ik snap er werkelijk ook helemaal NIKS van!

En dan nog die plantjes die netjes op de grond zijn gezet…
Raar volk daar in Twente hoor, hahahahahaha!!! Grapje!!!

Nou, ik ben in ieder geval erg blij voor je dat jullie dure spullen er nog wél staan!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S.
Wat een leuke foto trouwens!!!
Die was ik hier nog niet eerder tegengekomen. Gaaf hoor!

Gewijzigd door - Bieb op 24 May 2004 20:39:38

Nouuuuuu jaaaaaaaa het bankie potverdrie zeg he…

dat gebeurd hier nou niet in dit dorp hoor hahahahahaha hier valt de lotto jackpot alleen niet in dit huis grrrrrrrrrrrrrrrr

Tries

Liefs Tries

dat meen je niet kim jeetje erg man