Soms GRRR

Ik moet weer het een en ander gaan bellen…

In begin januari komen ze langs de deur voor een containerreiniging oke lijk me wel handig zeker nu de zomer er weer aan komt en dan zijn die bakken zo verschrikkelijk vies… was iets van 60 euro voor het hele jaar oke veel geld maar wel schone bakken, krijg ik een paar weken later een brief, een ander bedrijf heeft het over genomen u krijgt meer was beurten maar kost 92 euro per jaar… grrrrrrrr daar vraag ik toch niet om, goed gebeld opgezegd met opzeg kaart krijg ik de factuur binnen! hoe moeilijk is het?

Jordy psz volgende week gaat hij oefenen dus ik psz voor de vrijdag opgezegd, er kan dan een ander kindje komen en het scheelt mij weer geld, oke gedaan! toe gewoon voor de hele maand afgeschreven! soms wordt je daar echt gek, snappen ze het nu gewoon niet of willen ze het niet snappen?

Zo ben het ff kwijt! hihi

Tries

Nou, trek ze maar eens flink aan hun jasje allemaal. Laat maar lekker niet op je zitten hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hihi nou snel opgelost! psz ja sorry is zie dat ik ben vergeten het er bij te zetten mag ik het verrekenen? voor de volgende maand? ja hoor voor jordy hoef ik dan volgende maand niet meer te betalen…

containerreiniging! hele verhaal, ohhh dus u wil het niet meer? brrrrrr nee dat zeg ik toch! oke haal u uit het bestand!

zo en dan nu Koffie! haha

Tries

Hihi, opgelost!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Soms zou je dit soort bedrijven en mensen wel eens met hun hoofd tegen de muur willen slaan. AAAAAHHHHH

Whahaha ik ken ook nog wel een paar van dat soort bedrijven. Stikt het van hier in Nederland.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ja je heb ze er tussen he grrrrrrrr