Sollicitatiegesprek

Hoi allemaal
Heb gister een heftig sollicitatiegesprek gehad om 12 uurtjes in een woonbegeleidingscentrum te werken. Zaten ze daar met twee mensen voor me het hempd van het lijf te vragen. Ik heb zoveel casissen moeten vertellen en hoe ik erop zou reageren. Het gesprek had 1.15 uur geduurd. Ik was echt helemaal moe van dat intensief mijzelf promoten! Ik wil dit erbij gaan doen bij mijn 20 uurtjes per week op de telefonische klantenserves. Ben benieuwd of ik het kan combineren. Volgende week krijg ik te horen of ik het ben geworden en dan moet ik op een zaterdag een paar uurtjes mee gaan draaien om te kijken of het mij bevalt en of ik hun beval. Ben benieuwd. Ik moet wel zeggen dat dit een van de heftigste sollicitatiegesprekken is geweest van al mijn sollicitatiegesprekken wat ik ooit gevoerd heb! Jeetje zeg het leek wel of ik in een verhoorkamer zat!haha groetjes chantal

Chantal

Oh wat spannend zeg! Wat een heftig gesprek inderdaad. Hou je ons op de hoogte of je gekozen bent?

Groetekes, Sje

whahaha zoiets had ik ook bij de thuiszorg, daar zat ik ook ruim een uur en dat voor de huishoudelijke verzorging. Wel goed hoor dat ze dat deden, want je komt nogal eens iets tegen. Heel veel succes, ik zal voor je duimen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

pff nou dat duurde lang zeg!
Geloof goed dat je daarna moe was!
ben benieuwd voor je. spannend hoor!
Laat je nog iets weten hoe het afgelopen is?

groetjes GYtha

Ja ik laat het weten. Maar ik heb nu nog niks gehoord. Ben benieuwd!!!groetjes chantal

Chantal

Ze hebben om 6 uur gebeld of ik as zondag van 11 tot 2 een paar uurtjes wil meelopen om de sfeer te proeven en om voor mijzelf te kijken of het mij bevalt. Er is nog 1 andere sollicitant die dit ook gaat doen. Maandag krijg ik te horen wie van ons twee het gaat worden. Spannend! Ben wel trots op mijzelf dat ik ook uit al die sollicitanten ben uitgekozen om een paar uurtjes mee te draaien. Betekent toch dat ik het sollicitatiegesprek goed heb gedaan. Maar ja heb ik tot nu toe nog niet voor niks zo lang hoeven mijzelf te promoten.haha groetjes chantal

Chantal

Gefeliciteerd met (misschien) deze baan!!!

Oh wat goed! Gefeliciteerd! Succes met de proefuurtjes!

Groetekes, Sje

top! succes met proefdraaien chantal

groetjes gytha

Zo ik heb vanmorgen mneegedraaid. Ik vond het erg leuk! Waarschijnlijk morgen krijg ik te horen of ik of de andere het gaat worden . Ik ben benieuwd!!!Groetjes chantal

Chantal

Oh wat spannend zeg! Ik ga voor je duimen!

Groetekes, Sje

Helaas Afgewezen .Ze vonden dat ik teweinig ervaring had. Ik vroeg te weinig ervaring waarin precies? Het werd stil aan de andere kant van de lijn (had had de indruk dat ze even moest denken)Toen zei ze dat ik weinig contact legde met de cliënten. Er waren maar drie cliënten zondag en heb met ze alle drie naar mijn gevoel juist veel contact gehad. En ik vond het ook heel leuk contact en naar mijn gevoel de cliënten ook. Ik denk dat die andere sollicitant ouder was dan ik en daarom beter in het team zou passen ik zou ook anders de jongste zijn, ik denk dat het daar aan lag. Die andere sollicitant had ook heel veel; ervaring en ik minder. Maar ja volgende keer beter. Ik solliciteer gewoon lekker door. Ben wel blij dat ik toch zo ver gekomen was…groetjes chantal

Chantal

Niet getreurd! Er komt vast wel een baan die voor jou gemaakt is. Gewoon volhouden.

Wel jammer dat je om zo’n reden bent afgewezen. Je hebt te weinig ervaring is negen van de tien keer de smoes om je niet aan te nemen. Hoe kun je nou meer ervaring opdoen, als je nergens wordt aangenomen!!! }

Oh wat jammer zeg dat je afgewezen bent! Hopen dat er op den duur een leuke andere baan op je pad komt.

Groetekes, Sje

jammer chantal!
Gewoon verder solliciteren!

Succes

Groetjes GYtha

He gets, wel jammer natuurlijk. Gelukkig lijk je wel lekker door te zoeken, veel succes !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Thanks allemaal! Ja zeker ik ga gewoon door. Op dit moment heb ik een baan voor 20 uur maar het is niet het werk wat ik ambieer dit werk is puur voor de inkomsten. Ik ga lekker door solliciteren naar een baan die ik leuk vind op een dag hoop ik hem echt te vinden. We zullen zien…groetjes chantal

Chantal

He bah, heb je er zoveel energie ingestoken zonder resultaat maar laat je niet ontmoedigen, er komt vast een hele leuke baan op je pad als je doorzet met zoeken

Groetjes van Miranda