Sollicitatiegesprek

Hoi allemaal
Gister sollicitatiegesprek gehad voor op een klantenservice te werken. Loop ik daar in mijn pak waar ik nog maar net inpaste Het ging super goed. Die man waar ik het sollicitatiegesprek mee had was zenuwachtiger dan ik. Toen ik dat door kreeg was ik niet meer zenuwachtig. Hij stoote zelf zijn koffie om! maandag om twee uur ga ik een uurtje kijken of ik het leuk vind. het is een baantje met doorgroeimogelijkheden van 17.00-21.00uur. Ideaal dus.
Groetjes chantal

Chantal

nou iedeale werktijden dan!
Fijn dat het goed gegaan is! oop dat je het maandag leuk gaat vinden!
Toch niet bij c1000 he?? (grapje)

groetjes GYtha

Spannend!

Groetekes, Sje

Whahaha niet bij c1000! An hoewel ze daar ook wel een betere medewerker klantenservice kunnen gebruiken gezien mijn eigen ervaring als klant. Is inderdaad erg spannend allemaal. Ik kijk wel naar maandag uit!Lekker onder de mensen. Ik hoop echt dat ik het leuk vind maar als ik het niet leuk zou vinden doe ik het toch.groetjes chantal

Chantal

Hoi,

Heel veel sterkte.

En ik hoop dat je het leuk vind om er ook daadwerkelijk te gaan werken.

groetjes

lon106

Hoi Chantal, ben benieuwt hoe het gaat maandag.

Succes en groetjes van Miranda

Succes morgen !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Poe ik ben een beetje zenuwachtig. Ik hoop dat ik het kan en het goed ga doen! Misschien heb ik wel een beetje faalangst. Pfffff. Heb nog nooit klantencontacten gehad. Hoop niet dat ik opeens wat stoms eruit sla. Nog 4 uurtjes dan is het 2 uur!Groetjes chantal

Chantal

Spannend hoor, heel veel succes vanmiddag!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Hoi allemaalIk heb vandaag geproefdraaid en heb besloten om het te gaan doen. Ik vond het best leuk om te doen. Ik heb een paar telefoontjes zelf gedaan. Was eerst best zenuwachtig maar later niet meer. Morgen mag ik beginnen voor het echt van 17.00-21.00uur. Eindelijk weer werk! groetjes chantal

Chantal

top meid. gefeliciteerd

hoop dat het je gaat bevallen!
succes morgen op je 1ste werkdag!

groetjes gytha

Gefeliciteerd!
Succes morgen!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Wat leuk! Succes en gefeliciteerd!

Groetekes, Sje

Super goed zeg, Gefeliciteerd en onwijs veel plezier met je baan joh.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Dankje allemaal. Hoop dat ik het leuk blijf vinden. Er is toch 1 nadeel van deze werktijden en dat is dat we niet meer samen kunnen eten. Want ik moet om 5 uur beginnen maar ivm de spits rond kwart over 4 vertrekken dus moet mijn vriend samen met nina eten. Mijn vriend is om 5 uur thuis en moet ik nog voor een paar dagen een uur een oppas regelen. Voor de andere kant wel jammer want ik vind het samen aan tafel avond eten eten wel een belangrijk punt van de dag. Maar ja het is niet anders…

Chantal