Sofietje

heeft de hele nacht gespookt en mama en vic wakker gehouden en ik dacht laat ik haar maar ziek melden.Hoesten en proesten etc. maar nu is ze boos op mij, ze wil naar school en mist haar vriendinnen…en maar hoesten en proesten…
Je doet het al moeder ook nooit goed he…

en als ik zo naar buiten kijk houd ik haar ook niet echt binnen…

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

Hihihi hier hadden we vanacht ook een klein spookje
Beterschap met Sofie.

Mama knows best

Groetjes Marianne mama vanRuben

ach gossie arme sofie,wat heb mama nou weer gedaan foei hoor

beterschap sofie en hoop dat je snel van het hoesten afbent

kim ik had voor kaitlyn van vsm nisykind tabletten gehaald,die hielpen heel goed en ze hoeste snacht haast niet,ja 1 of 2 keer maar niet dat we heel de nacht wakker lagen ervan

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Achhhhhhhh Sofietje, was dat nou ? Lekker een daggie met je mamma tutten en dan mis jij je dinnetjes. Na ja, hoop dat je snel weer naar school kan, doe maar lekker rustig aan hoor. Wel beter slapen vannacht hihihihi

hihihihihi sofie toch .vanacht lekker slapen .niet spookie spelen hoor .dan mag je messchien morgen naar school .wel slapen dan he .ja kim als mama doe je het soms niet goed .heb er hier ook zo een

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 5th Birthday Ticker

Hihi die Sofie, dan heb jij vast hele leuke dinnetjes, want ik zou er
toch heus voor kiezen lekker thuis te blijven als ik had mogen kiezen.

Agossie Sofie…wat zielig voor je zo spoken in de nacht en dan mag je nog niet eens naar school ook…schande zeg van je moeder!
Al had ik er vroeger nooit problemen mee…ik vermaakte me prima met ‘een bedje op de bank’ en de videofilms binnen handbereik

en slaap sofie weer beter ,hoop van wel

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 5th Birthday Ticker